Bliv en del af vores fællesskab. For din, spillernes og sportens skyld.

Vi klarer papirarbejdet

Lad os om papirnusseriet og juraen, mens du fokuserer på spillet på banen.

De bedste eksterne rådgivere

Skat, bank, pension, jura. Vi samarbejder med de bedste for at stille dig bedst muligt. Som medlem hos os, har du adgang til dem.

Bliv en del af fællesskabet

Du har gode forhold. Fordi vi har stået sammen siden 1977.

Det koster dit medlemskab

Prisen på dit medlemskab hos os afhænger af din kontrakttype. Det, synes vi, er mest rimeligt.

Kontingentet er fradragsberettiget, hvis du modtager løn som fodboldspiller. Hvis du har oplyst os dit cpr-nummer, bliver det automatisk trukket fra i skat.

Fuldtid

2460,-/HALVÅRIGT

Fuldtidbasis

Fuldtidbasis er for medlemmer på en fuldtidskontrakt med en løn på under 27.001 kr. om måneden. Dækningen er præcis den samme som ved fuldtid.

1540,-/HALVÅRIGT

Deltid

1230,-/HALVÅRIGT

Bibeskæftiget

720,-/HALVÅRIGT

Trainee

360,-/HALVÅRIGT

Udland

1540,-/HALVÅRIGT

Amatør

260,-/HALVÅRIGT

Goldie

www.spillerforeningen.dk/goldie

Meld dig ind

Din ansøgning behandles manuelt. Der kan gå op til 2 hverdage, før du modtager din velkomstmail. Tjek eventuelt mappen 'uønsket post'.

Betalingservice og kontigent

Udlandsprofessionelle

Hvis du er udlandsprofessionel, kan du kan overføre din kontingentindbetaling direkte til Spillerforeningens bankkonto:

Spar Nord Bank A/S
Reg.nr. 9314
Kontonr. 4560001768
IBAN: DK51 9287 4560001768
BIC/SWIFT: SPNODK22

Betalingsservice

Alle medlemmer af Spillerforeningen skal tilmelde sig Betalingsservice. Det kan du gøre her.

• Du sparer kr. 25,- pr. opkrævningsperiode
  • Du slipper for at bekymre dig om betalingsfrister
  • Spillerforeningen slipper for unødigt besvær og kan i stedet fokusere på at hjælpe dig bedst muligt

Du kan også tilmelde dig ved at angive følgende til din bank:

PBS-nr: 02738791
Deb.gr.nr: 00001
Medlemsnr: Findes i velkomstmailen eller på tilsendte opkrævninger eller kan oplyses via mail eller et opkald til Spillerforeningen.

Kontingentsatser for kontraktspillere uden overenskomst
Grundløn pr. måned*Halvårligt kontingent
DKK 27.001 – DKK 2.460,-
DKK 23.961 – 27.000,-DKK 1.540,-
DKK 13.190 – 23.960,- DKK 1.230,-
DKK 4.287 - 13.189,-DKK 720,-
DKK 0 - 4.286,-DKK 260,-

*Grundlønsintervallerne fastsættes for én sæson ad gangen, og de ovenfor anførte satser gælder derfor fra 1/7-2023 til 30/6-2024.
Grundløn er defineret som grundlønnen nævnt i kontrakten tillagt den skattepligtige værdi af eventuel fri bolig.
For de kontingentsatser, som er betinget af en bestemt grundløn, skal du sende en kopi af din kontrakt til Spillerforeningen hvert halve år – typisk når en ny halvsæson starter. Du skal samtidig være tilmeldt Betalingsservice.

Mit medlemskab

Læs om medlemskab, rådgivning og alle dine andre fordele her.

Goldie-medlemskab

Som Goldie-medlem kan du forblive en del af vores stærke fællesskab, når du lægger støvlerne på hylden.

Her holder du kontakten til fodbolden og styrker netværket sammen med over 700 andre tidligere elitefodboldspillere og landsholdslegender.

Medlemskabet byder på både på unikke Goldie-events, adgang til særlige rabatter, professionel rådgivning og mange andre fordele gennem Spillerforeningen.

William Moesgaard

Backoffice medarbejder / Stud. jur.

Har du spørgsmål til medlemskab? Kontakt os her.