29. 09. 2005

Allan Reese har nu licens som spilleragent

Spillerforeningens kontraktforhandler, Allan Reese, har i dag erhvervet sig licens som spilleragent og kan nu også agere som agent for medlemmerne.

1. maj 2005 tilknyttede Spillerforeningen agent Frank Mathiesen til sig, således at foreningen fra denne dato også kunne tilbyde opsøgende agentvirksomhed til medlemmerne. Nu har Allan Reese taget eksamen som spilleragent og derfor har Spillerforeningen nu to agenter at tilbyde til medlemmerne.

Det er væsentligt at fastslå, at agentservicen er en ny ekstra ydelse, som spillerne kan vælge. Spillerforeningens hidtidige rådgivningsydelser er stadig de samme. Centralt i Spillerforeningens rådgivning af medlemmerne står tilbud om gratis assistance med kontraktforhandlinger. Allan Reese vil fortsat være Spillerforeningens ankermand i forhold til denne hjælp med at gennemføre kontraktforhandlinger. Men også Frank Mathiesen er til rådighed for at gennemføre kontraktforhandlinger for medlemmerne.

Hvis en spiller ønsker, at der skal laves egentligt opsøgende agentarbejde, skal der laves en agentaftale herom med Frank Mathiesen eller Allan Reese. Denne aftale vil blive indgået på konkurrencemæssige vilkår i overensstemmelse med agentreglerne. Agenterne tilknyttet Spillerforeningen arbejder tæt sammen med Spillerforeningens øvrige rådgivere og altid med udgangspunkt i Spillerforeningens genrelle rådgivningsprincipper og kvalitetskrav.

Det er en stor tilfredsstillelse, at det nu er muligt at udvide arbejdsindsatsen på dette område, idet efterspørgslen for rådgivning på dette område er stødt stigende fra Spillerforeningens medlemmer.