15. 09. 2005

Flyvende start på Spillerforeningens samarbejde med agent Frank Mathiesen

Efter at Spillerforeningen har optaget agent Frank Mathiesen i sit rådgivningsteam, har han været involveret i en masse opgaver for Spillerforeningens medlemmer. Allerede nu kan optagelse af en agent i rådgivningsteamet kun siges at være en succes.

Agent Frank Mathiesen har haft en travl sommer efter, at han i maj i år blev tilknyttet Spillerforeningens rådgivningsteam. Frank har været involveret i klubskifter, kontraktforlængelser og lejeaftaler i sommerens transfervindue på vegne af medlemmer af Spillerforeningen. Trond Andersen er den seneste spiller, som har nydt godt af Spillerforeningens nyeste rådgivningstiltag.

Trond Andersen udtaler om samarbejde med Spillerforeningens agent:
- Jeg er godt tilfreds med det arbejde Frank Mathisen har gjort som min agent i skiftet til Brøndby. Da Brøndby kom op som en mulighed, gik tingene meget hurtigt. Frank Mathiesen har sammen med Spillerforeningens andre rådgivere gjort et fint job.

I kontraktforhandlingerne for Trond Andersen fik agent Frank Mathiesen assistance fra andre i Spillerforeningens rådgivningsteam. Spillerforeningens advokat hjalp med formuleringen af kontraktvilkårene og Spillerforeningens skatterådgiver sikrede, at de skattemæssige forhold er i orden.

Udover Trond Andersens skifte til Brøndby er her et lille uddrag af agent Frank Mathiesens øvrige aktiviteter denne sommer:
- Ole Tobiasen fra FC København til AaB på en lejeaftale
- Michael Gravgaard fra Viborg FF til FC København
- Allan Gaarde fra AaB til Viking Stavanger
- Mikkel Jensen, Hammarby IFs anfører, har forlænget sin kontrakt med Hammarby IF
- Trond Fredrik Ludvigsen, norsk spiller, fra FK Bodø/Glimt til Brann Bergen

Trond Andersen udtaler om samarbejde med Spillerforeningens agent:

- Ole Tobiasen fra FC København til AaB på en lejeaftale
- Michael Gravgaard fra Viborg FF til FC København