29. 09. 2006

Tillykke til dansk kvindefodbold

Spillerforeningen vil gerne lykønske det danske kvindelandshold med den forbilledlige kvalifikation til VM i Kina. Resultatet udtrykker både et tilskuermæssigt og sportsligt løft for kvindefodbolden.En smal 1-0 sejr over Finland gav adgangsbilletten til det forjættede slutrundeland ved VM i Kina i 2007. Maiken Pape scorede det forløsende mål, der gav de 9.337 tilskuere på Viborg Stadion det glædelige resultat.

Det rekordhøje tilskuertal var samtidig en fornem udmærkelse af interessen for kvindelandsholdet, der forhåbentlig kan føre resultatet endnu videre, når kampen om medaljer skal udkæmpes i Kina.

Læs mere om kampen på DBU's hjemmeside:

http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=234770En smal 1-0 sejr over Finland gav adgangsbilletten til det forjættede slutrundeland ved VM i Kina i 2007. Maiken Pape scorede det forløsende mål, der gav de 9.337 tilskuere på Viborg Stadion det glædelige resultat.

Læs mere om kampen på DBU's hjemmeside: