02. 07. 2007

Ny feriepengeberegner til medlemmer

Det kan være overordentligt svært at holde styr på, om klubben udbetaler det rigtige beløb i feriepenge. Nu er der udviklet en feriepengeberegner på spillerforeningen.dk, hvor du nemt kan beregne, hvad du skal have i feriepenge.Spillerforeningen får ganske ofte henvendelser fra spillere, der er i tvivl om, hvad de har ret til at få udbetalt i feriepenge. Nu kan medlemmer automatisk beregne deres feriepenge ved at indtaste nogle ganske få informationer.

Feriepengeberegneren findes på nedenstående link, hvor der i samme sektion også kan læses nærmere om reglerne for feriepenge:

Link til Spillerforeningens feriepengeberegner

Kun adgang for medlemmer

Feriepengeberegneren er naturligvis kun tilgængelig for Spillerforeningens medlemmer og ligger under en eksklusiv medlemssektion, der kræver et login for at få adgang. For at logge ind skal du bruge dit medlemsnummer af Spillerforeningen. Medlemsnummeret finder du på dit kontingentindbetalingskort.

Hvis du ikke kan finde dit medlemsnummer, kan du kontakte Spillerforeningen på mail@spillerforeningen.dk for at få nummeret oplyst.Spillerforeningen får ganske ofte henvendelser fra spillere, der er i tvivl om, hvad de har ret til at få udbetalt i feriepenge. Nu kan medlemmer automatisk beregne deres feriepenge ved at indtaste nogle ganske få informationer.

Link til Spillerforeningens feriepengeberegner

Kun adgang for medlemmer