22. 03. 2007

Spillerne kan atter træne i Køge Boldklub

Køge Boldklub A/S har meddelt, at klubben har fundet en løsning på de økonomiske problemer. Når spillerne får udbetalt deres tilgodehavender, kan de atter træne og spille for klubben.Spillerforeningen kan i dag med glæde konstatere, at Køge Boldklub ser ud til at klare sig igennem de seneste dages økonomiske krise. Derfor kan spillerne, der er fritstillet eller har ophævet deres kontrakt, nu genindtræde i klubben, hvis de ønsker dette.

- Det er positivt, at Køge Boldklub A/S redder sig, så spillerne har mulighed for at vende tilbage til klubben. Under alle omstændigheder skal Køge dog udbetale alle spillernes tilgodehavender, før de kan træne eller spille kampe, udtaler Mads Øland.

Spillernes tilgodehavender udgøres af en række forskellige poster herunder løn, bonus, feriepenge og pension.

FC Spillerforeningen trækker sig tilbage som ubesejret

Spillerforeningen har i den sidste uges tid sørget for træning og træningskampe til Køge-spillerne, der ikke må træne i deres klub.

Gårsdagens træningskamp mod HIK endte 0-0, og FC Spillerforeningen endte dermed med at få en statistik som ubesejret med tilhørende rent bur i to kampe.

FC Spillerforeningen trækker sig tilbage som ubesejret