16. 09. 2008

Den bedste pensions- og opsparingsrådgivning til Spillerforeningens medlemmer

Som fodboldspiller kan det være en jungle at bevæge sig ud i pensionsselskabernes forskellige tilbud. Spillerforeningens samarbejdspartner på området, Aon Private Consulting, tilbyder som mæglere at finde den løsning, der passer netop dig.

For at sikre vores medlemmer den bedst tænkelige rådgivning på et meget vigtigt område, har Spillerforeningens indgået et samarbejde med Aon Private Consulting. Aftalen sikrer at Spillerforeningen s medlemmer bliver tilbudt markedets bedste produkter inden for særlig fordelagtig opsparing til udlandsprofessionelle, sportsopsparing samt rate- og kapitalpension.

Flere unikke fordele
Aon Private Consulting undersøger og sammenligner pensionsselskabernes tilbud for dig, herunder omkostninger og afkast, og rådgiver dig i hvilken investeringsstrategi, du bør vælge. På den måde får du et behovstilpasset opsparings- og pensionsprodukt. Du er sikret den samme rådgiver, uanset hvilket pensionsselskab du vælger, og samtidig har du mulighed for at flytte mellem alle pensionsselskaber - uden etableringsomkostninger.

Aon Private Consulting har sat den tidligere Lyngby-, FCK– og FC Nordsjælland-anfører Martin Birn til at rådgive Spillerforeningens medlemmer om opsparinger, sportsopsparing og pensionsordninger. Ud over at tale samme sprog som fodboldspillerne har Martin Birn fra Aon Private Consulting arbejdet med rådgivning og opsparing – herunder sportsopsparing, de sidste 13 år. Flere topfodboldspillere har allerede valgt Aon Private Consulting og Martin Birn som deres rådgiver, bl.a. Peter Løvenkrands, Martin Albrechtsen og Michael Gravgaard.

For medlemmer: Log på og læs mere om de unikke fordele.
Direkte link til fordelene (Kun hvis du allerede er logget ind)

Kontakt Spillerforeningen eller Martin Birn, hvis du vil vide mere om de unikke produkter som Aon Private Consulting tilbyder.

Martin Birn
Aon Private Consulting
Mail

Flere unikke fordele

For medlemmer: Log på og læs mere om de unikke fordele.
Direkte link til fordelene (Kun hvis du allerede er logget ind)

Martin Birn
Aon Private Consulting