16. 01. 2008

Frank Mathiesen stopper som agent i Spillerforeningen

Fodboldagent Frank Mathiesen har opsagt sit samarbejde med Spillerforeningen, da han ønsker at søge nye udfordringer. Steen Nedergaard og Allan Reese står klar til at videreudvikle Spillerforeningens agentservice.Frank Mathiesen har stået til rådighed for Spillerforeningens medlemmer siden 2005, men har nu valgt at gå andre veje. Spillerforeningen kan dog fortsat stille to kompetente agenter til rådighed, da Allan Reese og Steen Nedergaard begge har licens udstedt fra DBU.

Steen Nedergaard udtaler:

"Både Allan Reese og jeg er klar til at tage os af den stigning i antallet af spillere, der ønsker at blive repræsenteret af en agent fra Spillerforeningen. Vi ser frem til at videreudvikle en agentservice, hvor vi bedst muligt kan sikre fodboldspillere fornuftige kontrakter."Frank Mathiesen har stået til rådighed for Spillerforeningens medlemmer siden 2005, men har nu valgt at gå andre veje. Spillerforeningen kan dog fortsat stille to kompetente agenter til rådighed, da Allan Reese og Steen Nedergaard begge har licens udstedt fra DBU.

Steen Nedergaard udtaler: