22. 07. 2008

Kan du sætte fodboldspillere på dagsordenen?

Spillerforeningen, elitefodboldspillernes interesseorganisation, søger en kommunikationsmedarbejder til en deltidsansættelse med tiltrædelse 1. september 2008. Det er et erklæret mål for Spillerforeningen at være aktiv i den offentlige debat om fodboldens udvikling i Danmark. Derfor skal du kunne skrive pressemeddelelser, der skærer igennem og sætter fodboldspilleres arbejdsvilkår på dagsordenen.

Samtidig er din vigtigste målgruppe de danske fodboldspillere, der løbende skal fodres med nyheder om ændringer i fx relevante skatteregler eller fodboldregler. Gennem nyhedsbreve, medlemsbladet Indersiden og spillerforeningen.dk bliver det derfor din opgave at holde medlemmerne opdateret på de forskellige arbejdsmæssige forhold.

Samlet set kræver stillingen således, at du kan holde overblikket over en meget sammensat branche, der byder på alt fra storpolitiske problemstillinger til lavpraktiske produktionsopgaver.

Til gengæld tilbyder vi en arbejdsplads, hvor du får lige så meget ansvar, du kan bære, og hvor du kan udvikle dig fagligt i et inspirerende og livligt arbejdsmiljø.

Kvalifikationer
  • Blændende og selvsikker udi skriftlig dansk og tale
  • Fortrolighed med MS Office-pakken
  • Kendskab til basale HTML-koder og redigering af hjemmesider er en fordel
  • Kendskab til grafisk arbejde og billedbehandling er en fordel
  • Udadvendt, ansvarsbevidst og videnbegærlig
  • Fodbold- og sportsinteresseret
Arbejdstid og -vilkår

Stillingen kan besættes af både studerende med passende uddannelse eller færdiguddannende med interesse i deltidsansættelse.
15-20 timer pr. uge. Fastlægges efter aftale.
Overarbejde kan periodevis forekomme – skal afspadseres.
Ferie placeres fleksibelt i forhold til den ansattes ønsker og Spillerforeningens opgavepukler i årets løb.
Kvalifikationsbetinget løn efter aftale.
Skriftlig ansøgning sendes til Spillerforeningen, Pilestræde 35, 1., 1112 København K og stiles til direktør Mads Øland eller pr. mail til mads.oland@spillerforeningen.dk.

Ansøgninger skal være Spillerforeningen i hænde senest den 5. august 2008.

Om Spillerforeningen

Spillerforeningen er en interesseorganisation og fagforening for de danske fodboldspillere, der arbejder for at sikre, at spillerne arbejder under rimelige vilkår. Derfor taler vi altid spillerens sag, hvad enten det drejer sig om manglende feriepenge, pension, forsikringer eller udvikling af transferreglerne.

Spillerforeningen beskæftiger til dagligt 11 mand.

Medlemmerne spænder over Michael Gravgaard og Jon Dahl Tomasson til profiler i 2. division.

Vil du have yderligere information, er du velkommen til at besøge vores hjemmeside på www.spillerforeningen.dk. Hvis du har spørgsmål om stillingen, kan du kontakte kommunikationsmedarbejder Nikolai Gaardboe Johnsen på mobil 23 32 11 63.Det er et erklæret mål for Spillerforeningen at være aktiv i den offentlige debat om fodboldens udvikling i Danmark. Derfor skal du kunne skrive pressemeddelelser, der skærer igennem og sætter fodboldspilleres arbejdsvilkår på dagsordenen.

Kvalifikationer
  • Blændende og selvsikker udi skriftlig dansk og tale
  • Fortrolighed med MS Office-pakken
  • Kendskab til basale HTML-koder og redigering af hjemmesider er en fordel
  • Kendskab til grafisk arbejde og billedbehandling er en fordel
  • Udadvendt, ansvarsbevidst og videnbegærlig
  • Fodbold- og sportsinteresseret
Arbejdstid og -vilkår

15-20 timer pr. uge. Fastlægges efter aftale.
Overarbejde kan periodevis forekomme – skal afspadseres.
Kvalifikationsbetinget løn efter aftale.

Ansøgninger skal være Spillerforeningen i hænde senest den 5. august 2008.

Om Spillerforeningen

Spillerforeningen beskæftiger til dagligt 11 mand.