16. 09. 2008

Unikke pensionsfordele hos Aon Private Consulting

Mange fodboldspillere går sikkert og tror, at man er sikret resten af livet, hvis man har en god fodboldkarriere på en pæn årrække. Men selv ikke alle udlandsspillere, kan være sikre på, at de ikke skal slide hårdt for en stabil indtægt i det civile liv.

Næsten alle fodboldspillere tjener nemlig størstedelen af deres penge i en meget begrænset periode, hvis man sammenligner med den gennemsnitlige dansker. I Spillerforeningen gør vi alt, hvad vi kan for at sikre, at fodboldspillere er fornuftigt sikret i tiden efter fodbolden. Derfor opfordrer vi til, at man sætter sig ind i, hvordan man bedst får sine penge til at yngle.

Den tidligere professionelle fodboldspiller og pensionsmægler hos Aon Private Consulting, Martin Birn, undersøger og sammenligner pensionsselskabernes tilbud for dig, herunder omkostninger og afkast, og rådgiver dig i hvilken investeringsstrategi, du bør vælge. På den måde får du et behovstilpasset opsparings- og pensionsprodukt.

Skattekode 7-ordningen
Der er nogle særlige forhold, du skal være opmærksom på, hvis du vil give dig selv muligheden for at få dine penge til at yngle bedst muligt. Hos Aon Private Consulting tilbydes du den såkaldte Skattekode 7-ordning, der især er interessant, hvis du vil have et sikkert og højt afkast på et usikkert aktiemarked. Kravene for at blive en del af denne ordning er, at du som spiller skal have over 1 mio. kr. i frie midler eller en løn på over 600.000 kr. årligt.

Den depotrente som Aon Private Consulting udbyder, er i øjeblikket på 6 % og har i de sidste 17 år aldrig været lavere end 5,29 %. Til sammenligning er bankernes indlånsrente på omkring 4,5 %. Investeringen er endda 100 % garanteret og er forankret i lang historik og et solidt pensionssystem, hvorimod indestående i en bank kun er garanteret op til 300.000 kr.

Følg nedenstående links, hvis du vil vide mere om de unikke produkter, Aon Private Consulting tilbyder Spillerforeningens medlemmer, eller kontakt Spillerforeningen eller Martin Birn.

Link: Skattekode 7
Link: Præsentation af Aon Private Consulting og fordelene