26. 06. 2009

TV2 dækker FIFPro Tournament 2009: Sports Management Advisor hovedsponsor

Også TV2 vil dække årets FIFPro Tournament for arbejdsløse fodboldspillere - både under træningsugen og ved selve turneringen den 11. og 12. juli i Cannes. Samtidig er en hovedsponsoraftale faldet på plads med Sports Management Advisor.For to uger siden kunne Spillerforeningen løfte sløret for, at fodboldsitet 442.dk vil dække FIFPro Tournament 2009, og nu er de danske arbejdsløse fodboldspillere også sikret eksponering på tv, da der nu er blevet indgået en aftale med TV2 om at følge begivenheden.

Samtidig har Sports Management Advisor, der bl.a. rådgiver professionelle idrætsudøvere, valgt at støtte projektet ved at blive hovedsponsor. Søren Broberg Johansen, ejer af Sport Management Advisor, fortæller om det nye samarbejde:

Vi beskæftiger os med at hjælpe professionelle sportsfolk, og derfor er det oplagt at bakke op om et projekt, der går ud på, at hjælpe arbejdsløse fodboldspillere videre. Samtidig håber vi at få kommunikeret vigtigheden ud om at ruste sig til livet efter eliteidrætten. Det er de arbejdsløse fodboldspillere levende eksempler på.

Træningsugen starter mandag den 6. juli, og udover Danmark deltager hold fra Frankrig, Holland, Schweiz, Portugal og Slovenien ved turnering. Det er stadig muligt at blive indlemmet i truppen, så hvis du er interesseret i at deltage i FIFPro Tournament 2009, skal du kontakte Kresten Blæsild på tlf. 22 32 18 55 eller mail kresten.blaesild@spillerforeningen.dk.

Du kan læse mere om turneringen her.

Du kan læse mere om turneringen her.