15. 10. 2010

Dyst mod superligaspillere til årets Kulturnat 2010

Igen i år giver Spillerforeningen racismen det røde kort til årets Kulturnat 2010. Slå derfor vejen forbi Holbergsgade 6 (i gården), og udfordr Thomas Kristensen, FCK og Andreas Laudrup, FCN i det splinternye FIFA 11.Derudover vil der være mulighed for at stille spørgsmål til integrationsministeren ’i den varme stol’ samt chance for at vinde præmier i quizzer om integration, indvandring og vækst!

Arrangementet begynder kl. 17.30 og slutter kl. 23.00.

Tjek hele programmet ud for arrangementet, ”Mød integrationsministeren i den varme stol og dyst mod superligaspillere” her.

For yderligere oplysninger kontakt Kampagneleder i Giv racismen det røde kort, Simon Christensen, på tlf.  51 20 54 08.

Arrangementet begynder kl. 17.30 og slutter kl. 23.00.