21. 11. 2011

2 % EKSTRA rabat til LO Plus medlemmer med LO Plus Guldkort!

Lige nu og frem til 31. marts 2012 får alle medlemmer 2 % EKSTRA rabat, når de betaler med deres LO Plus Guldkort i de 440 butikker og webshops, der giver automatisk rabat.

www.loplus.dk/2procent er en samlet oversigt over alle de steder, hvor medlemmerne kan få 2 % EKSTRA rabat. Det er bl.a. Inspiration, ComputerCity, Falk Lauritsen Rejser og Nortlander Skitours.

I dag har ca. 50.000 medlemmer af de 850.000 i LO Plus et LO Plus Guldkort. Og grunden til at der nu gives ekstra rabat på netop LO Plus Guldkort er, at LO Plus gerne vil udbrede kortet til flere medlemmer. LO Plus Guldkort er forbeholdt alle medlemmer af de 14 fagforbund under LO, der er medlem af LO Plus og kan fås på www.loplus-guldkort.dk Med dette tiltag er der kommet endnu en klar fordel ved at have og bruge kortet.

LO Plus giver i dag rabat på rejser, computerudstyr, isenkram, forsikringer og meget mere. LO Plus har tilsammen etableret aftaler, der giver rabatter og fordele omkring 1.500 steder i Danmark. LO Plus har beregnet, at medlemmer kan spare, hvad der svarer til kontingentet til fagforbundet ved at bruge nogle af de mange rabataftaler. LO Plus programmet inkluderer 14 ud af de 18 LO fagforbund og er dermed et tilbud til ca. 850.000 ud af de ca. 1,2 millioner medlemmer, som LO repræsenterer i Danmark.

Hvad er LO Plus Guldkort?

LO Plus Guldkort er et MasterCard. Det kan bruges til betaling i de butikker og webshops i Danmark og i udlandet, som modtager MasterCard. Det er 30.000 steder herhjemme og mere end 25 millioner steder verden over.

Hver måned får du en faktura på det beløb, du har købt for. På den måde kan du købe rentefrit i op til 52 dage. Du bestemmer selv, hvor stor en del af den månedlige faktura, du ønsker at betale. Nogle betaler hele fakturaen hver måned – andre vælger at udskyde en del af betalingen til næste måned, men så skal der naturligvis betales renter af det skyldige beløb. Det er også muligt at tilmelde sin faktura til betalingsservice.

Læs mere og se eksempler på www.loplus-guldkort.dk

Hvad er LO Plus Guldkort?

Læs mere og se eksempler på www.loplus-guldkort.dk