12. 09. 2011

Bliv del af karrierenetværket SPORTSALUMNI.dk

SPORTSALUMNI.dk samler nuværende og tidligere elitesportsudøvere, der er optaget af at skabe en karriere efter sporten, om gensidig karrierefremme. Meld dig til netværket nu, og deltag i næste netværksmøde den 20. september.

Skal du forberede de første skridt ud ad den civile karrieresti, er SPORTSALUMNI.dk det rette sted at finde inspiration og støtte. Tidligere elitesportsudøvere vil kunne kende sig selv i dig og byder gerne ind med gode råd til dine karrieredispositioner.

En række nuværende og tidligere elitesportsudøvere er allerede en del af SPORTSALUMNI.dk. Hvem ved, måske finder du en mentor, som gerne tager del i dine ambitioner og tilbyder dig personlig sparring - eller måske opstår der attraktive jobmuligheder.

Næste netværksmøde
Innovation og iværksætteri er temaet på efterårets første møde i SPORTSALUMNI.dk. På mødet kan du få input og gøre værdifulde refleksioner over projekter i din civile karriere, hvad enten det er et iværksætterprojekt eller et internt projekt/en opgave hos din arbejdsgiver, ligesom du kan blive mere bevidst om dine kompetencer i innovative processer.

MØDET ER BLEVET UDSKUDT. EN NY DATO VIL BLIVE OFFENTLIGGJORT.

Du kan læse mere om mødet her. http://www.spillerforeningen.dk/viewnewsitem.jsp?id=1452

Læs mere på om netværket på www.sportsalumni.dk.

Foto © Per Kjærbye / Fodboldbilleder.dk

Næste netværksmøde

MØDET ER BLEVET UDSKUDT. EN NY DATO VIL BLIVE OFFENTLIGGJORT.

Læs mere på om netværket på www.sportsalumni.dk.

Foto © Per Kjærbye / Fodboldbilleder.dk