09. 12. 2011

Spillerforeningen søger SALGSCHEF med boldøje

Spillerforeningen, elitefodboldspillernes fagforening, søger til snarlig tiltrædelse en salgschef med et stærkt sælgergen.

Spillerforeningen har mange bolde i luften på én gang. Som salgschef skal du sørge for, at de bliver grebet, spillet videre eller ryger direkte i mål.

Du skal primært arbejde i Spillerforeningen, men også i projekter under Spillerforeningens selskaber 4player ApS og Player Social Responsibility ApS, hvor Spillerforeningen gennem medlemskaber, partnerskaber og sponsorater får finansieret deres daglige virke samt de tilbud og arrangementer, de står bag.

Du refererer direkte til Spillerforeningens direktør og bliver en vigtig brik i foreningens aktiviteter. Du får en bred vifte af salgsområder med særligt fokus på vækst, udvikling og strategiske samarbejder.

Du skal primært arbejde med

• salg af sponsorater, annoncer og leverandøraftaler
  • etablering af samarbejdsaftaler og salg af virksomhedspakker
  • salg af medlemskaber

Dit skudsmål

• Du har en stærk salgsprofil gerne med erfaring fra en lignende stilling
  • Du er en proaktiv og sympatisk person med et fremtrædende sælgergen og øje for strategiske samarbejdsmuligheder
  • Du arbejder selvstændigt, struktureret og kan træffe beslutninger på egen hånd
  • Du er i høj grad fodbold- og sportsinteresseret

Vil du spille med på topplan?
Og har du det helt rigtige talent, så tilbydes du et alsidigt og udfordrende job med et stort selvstændigt ansvar. Du bliver en del af et miljø med en uformel omgangstone, men med en professionel indstilling til arbejde og ansvar.

Løn og ansættelsesvilkår modsvarer dine kvalifikationer.

Pointer A/S medvirker til at finde den rigtige ”spiller” til stillingen. Du er derfor velkommen til at kontakte Senior Consultant Claus Kornval hos Pointer A/S på tlf. +45 33 11 36 66 for yderligere information.

Enhver henvendelse vil blive behandlet fortroligt.

Din ansøgning mærket ”Salgschef” sendes snarest og senest den 28. december til kam@pointersearch.dk – vi indkalder løbende til samtaler.

Du skal primært arbejde med

• salg af sponsorater, annoncer og leverandøraftaler
  • etablering af samarbejdsaftaler og salg af virksomhedspakker
  • salg af medlemskaber

Dit skudsmål

• Du har en stærk salgsprofil gerne med erfaring fra en lignende stilling
  • Du er i høj grad fodbold- og sportsinteresseret

Vil du spille med på topplan?

Løn og ansættelsesvilkår modsvarer dine kvalifikationer.

Enhver henvendelse vil blive behandlet fortroligt.