22. 07. 2012

Blæsild: I morgen skal vi rejse os

Team Spillerforeningens manager Kresten Blæsild erkender, at resultaterne ikke var optimale i lørdagens to kampe, men lover, at holdet er fokuseret på at rejse sig i placeringskampen mod Portugal søndag formiddag. Fra Bold.dk

De kontraktløse danske spillere fra Team Spillerforeningen tabte lørdag begge kampe ved FIFPro Tournament i Holland. Først løb danskerne ind i et 0-1-nederlag til Frankrig, mens holdet i den anden kamp tabte 0-4 til de skarpe spaniere.

Trods den resultatmæssige nedtur har manager og projektleder Kresten Blæsild tillid til, at holdet rejser sig, når Team Spillerforeningen søndag møder Portugal og Luis Boa Morte i en placeringskamp.

- Den første kamp var ganske fin. Vi fik vist os frem som vi skulle, og jeg syntes, at vi var lidt uheldige med at tabe. Jeg syntes, at vi starter godt i den anden kamp og har styr på det. De får så et heldigt mål, og vi får et klodset rødt kort, som nok ikke var mere end til et gult kort. Da vi forsøger at satse lidt, så går det galt, siger Blæsild til bold.dk.

- I morgen skal vi rejse os og give den fuld gas, så vi kan komme godt ud af turneringen. Det er vigtigt, at vi kommer herfra med en positiv oplevelse, og den skal vi jagte i morgen. Så det bliver en god dag, og vi glæder os til at komme ud og vise, at vi har mere i posen, slutter Blæsild.

Kampen mellem Danmark og Portugal spilles søndag klokken 12.30.

Fra Bold.dk

Kampen mellem Danmark og Portugal spilles søndag klokken 12.30.