24. 01. 2012

HESSEL HiRE tilbyder dig attraktiv leasing af Mercedes-Benz og Renault

Et nyt samarbejde mellem HESSEL HiRE og Spillerforeningen giver medlemmerne særligt attraktive vilkår for leasing af Mercedes-Benz og Renault. Både et større og et mindre budget giver mulighed for en fabriksny bil.Hvis du vil køre Mercedes-Benz eller Renault og ikke har brug for bilen så længe ad gangen, er HESSEL HiRE lige noget for dig. Måske er det ny bil i forbindelse med en kortere kontrakt, eller måske holder du bare af duften af ny bil.

I samarbejdet introducerer vi for Spillerforeningens medlemmer et leasingkoncept med kun 7 måneders løbetid. Der er ingen førstegangsydelse og kun et mindre stiftelsesgebyr. Alle omkostninger er med i den månedlige ydelse inkl. service, forsikring, grøn ejerafgift og 2.000 km./md. På den måde kommer der ingen overraskelser i budgettet, da det kun er brændstoffet, du skal betale.

Priser starter ved 2.995 kr./md. for en Renault Clio Hatchback 1,5 dCi og ved 4.995 kr./md. for en Mercedes-Benz B180 CDI. Disse priser er specielt forbeholdt Spillerforeningens medlemmer.

Læs mere, og se priser i denne folder.

Christian Lind, afdelingschef i HESSEL HiRE
c.lind@hessel.dk

Thomas Lindrup, formand i Spillerforeningen
thomas.lindrup@spillerforeningen.dk

Eksternt link:
HESSEL HiREHvis du vil køre Mercedes-Benz eller Renault og ikke har brug for bilen så længe ad gangen, er HESSEL HiRE lige noget for dig. Måske er det ny bil i forbindelse med en kortere kontrakt, eller måske holder du bare af duften af ny bil.

Læs mere, og se priser i denne folder.

Christian Lind, afdelingschef i HESSEL HiRE
c.lind@hessel.dk