01. 05. 2012

Snart transferfri? Træn med til sommer og spil dig til ny kontrakt

Den 20.-22. juli får transferfrie spillere endnu engang muligheden for at holde sig i form ved flere træningssamlinger og at spille sig til en ny kontrakt ved FIFPro Tournament. Sidste år fandt alle danske spillere en ny klub efter turneringen.Igen i år afholdes FIFPro Tournament for transferfrie fodboldspillere i Rijnsburg tæt på Amsterdam foran en lang række agenter fra hele Europa. Det sker i dagene 20.-22. juli. Medlemmer af Spillerforeningen har mulighed for at komme til træning i ugerne op til og kæmpe sig til en plads i den endelige trup.

Således har transferfrie spillere både muligheden for at tilspille sig en ny kontrakt under turneringen, samtidig med at træningen giver mulighed for at holde formen ved lige og boldfølingen intakt. Spillere, der har kontrakt, men ønsker at holde formen ved lige hen over sommeren, er derfor også inviteret med til træningerne.

Træningerne finder sted hos Fremad Valby og Kolding IF, og begge træningslejre starter ca. tre uger før turneringen.

Kanalsport og Bold.dk vil igen i år dække træningen og turneringen tæt, hvilket sikrer solid eksponering af de deltagende spillere, der kæmper for en ny kontrakt. De støttes samtidig af Unisport, som der er indgået sponsorat med.

Læs mere her

Kontakt Kresten Blæsild på 22 32 18 55 eller kresten.blaesild@spillerforeningen.dk, hvis du som medlem af Spillerforeningen er interesseret i at deltage i turneringen.

Foto © Anders Kjærbye / Fodboldbilleder.dkIgen i år afholdes FIFPro Tournament for transferfrie fodboldspillere i Rijnsburg tæt på Amsterdam foran en lang række agenter fra hele Europa. Det sker i dagene 20.-22. juli. Medlemmer af Spillerforeningen har mulighed for at komme til træning i ugerne op til og kæmpe sig til en plads i den endelige trup.

Læs mere her

Foto © Anders Kjærbye / Fodboldbilleder.dk