19. 09. 2012

Spillerforeningens repræsentantskabsmøde 2012

Tirsdag den 23. oktober 2012 afholder Spillerforeningen sit ordinære repræsentantskabsmøde 2012. Der indkaldes i alt to repræsentanter fra hver klub i Superligaen samt 1. og 2. Division og Elitedivisionen. Mødet afholdes på Hotel Scandic i København, og alle deltagere er efter mødet inviteret til Champions League-kamp i Parken mellem FC Nordsjælland og Juventus.

Det primære punkt på dagsordenen vil være nærmere at informere klubrepræsentanterne om situationen omkring den nyligt vundne voldgiftsag vedrørende feriepenge og pension, således at klubrepræsentanterne kan viderebringe denne information til deres klubkammerater ude i de enkelte klubber.Mødet afholdes på Hotel Scandic i København, og alle deltagere er efter mødet inviteret til Champions League-kamp i Parken mellem FC Nordsjælland og Juventus.