05. 10. 2012

Succesfulde netværksmøder i København og Aarhus

Sportsalumni.dk har nu afholdt en ny omgang netværksmøder i København og Aarhus med henholdsvis Ernst & Young og Spar Nord som vært. Super networking og interessante oplæg!

Her følger kort om indholdet fra de to møder:

Netværksmøde d. 18.september 2012 hos Ernst & Young
Tema: Professionel passion
Christian Stadil indledte med '10 hurtige råd til networking i praksis', og hvordan man kan netværke sig til succes.

Christian holdt efterfølgende oplæg om Professionel Passion, og hvordan vi skaber værdi i fremtiden for os selv og arbejdsgivere. Professionel Passion er et begrebsapparat, der kan hjælpe dig til at få motivation, kompetencer og markedsværdi til at spille sammen, så du finder passionen for din civile karriere.

Netværksmøde d. 27. september 2012 hos Spar Nord
Tema: Personlig effektivitet
Indledende præsentation af værten (Spar Nord) – om Spar Nords fordelagtige tilbud til medlemmer af spillerforeningerne og Spar Nords ønske om at rekruttere målrettede elitesportsudøvere via samarbejdet med 4player.

På mødet bragte Christian Hjermind begrebet 'personlig effektivitet' i spil for deltagerne på baggrund af bestseller-bogen 7 gode vaner af Stephen R. Covey.

På baggrund af en række gruppeseancer blev deltagerne inviteret til sætte fokus på integritet, prioriteringer, forskelle på produktion (P) og produktionsevne (PE), samt hvilke ting man berettiget eller fejlagtigt kategoriserer som vigtigt eller ikke-vigtigt og haster eller haster-ikke.

For mere info om Sportsalumni.dk – og hvordan du bliver en del af netværket – se www.sportsalumni.dk, eller tag direkte kontakt til netværkskoordinator Rasmus Haagensen på telefon 2226 0044 eller mail info@sportsalumni.dk

Her følger kort om indholdet fra de to møder:

Netværksmøde d. 18.september 2012 hos Ernst & Young
Tema: Professionel passion