30. 10. 2012

Video: Få styr på det eller riv det op

AaB's målmand Nicolai Larsen er ikke tilhænger af FC Nordsjællands kunstgræsbane, og er dermed på linje med Superligaanførerne og Spillerforeningens kunstgræsundersøgelse.Superligaanførerne er ikke positive over for FC Nordsjællands kunstgræsbane. Det kunne Spillerforeningen midt i oktober måned afsløre efter at have adspurgt de seks anførere, der hidtil havde spillet kamp på Farums Parks kunstgræs. Alle seks anførere havde således givet bundkarakteren 1 ud af 5.

AaB’s målmand Nicolai Larsen fortæller i dette interview med Kanal Sport sin mening om banen efter i fredags at have spillet Superligakamp mod FC Nordsjælland.

kanalsport.dk

kanalsport.dk