08. 01. 2013

Bliv kundekonsulent i Nykredit!

Nykredit udbyder nu i samarbejde med Job4player og Team Danmark fleksible jobmuligheder som Kundekonsulent i Nykredits Servicecenter i København.

Nykredit udbyder nu i samarbejde med Job4player og Team Danmark fleksible jobmuligheder som Kundekonsulent i Nykredits Servicecenter i København.I jobbet som Kundekonsulent vil du oparbejde høj faglighed om kerneprodukter ift. kunden inden for områderne bank, realkredit og forsikring, samtidigt med du gennemgår en uddannelse i Nykredits serviceunivers.
 
Jobbet indebærer, at du "møder" kunden i telefonen og får ansvar for at hjælpe kunden med dennes henvendelse, og det kan åbne op for mange specialiseringsmuligheder, eksempelvis kunderådgiver og analytisk specialist, og samtidigt vil der på sigt være mulighed for adgang til Nykredits store spekter af jobmuligheder.
 
Hvad skal jeg have af erfaring?
Din baggrund er ikke altafgørende. Det vigtigste er, at du har erfaring med at arbejde med kunder. Du arbejder målrettet, er mødestabil, rutineret it-bruger og evner at skabe tillid hos kunderne. Du trives med mål og drives samtidig af at gøre en forskel for vores kunder.
 
Hvornår kan jeg starte?
Ansættelserne er med start den 1. marts 2013, hvor Nykredits træningsforløb på Servicecenter Akademiet starter. På Servicecenter Akademiet indgår du i et modulopdelt forløb på i alt 10-12 uger, hvor du bliver introduceret for både teori og praktik. Nykredit giver dig muligheden for at udvikle dine kompetencer til at yde den bedste kundeservice og rådgivning til kunder inden for bank, realkredit og forsikring – og forventer, at du kan og vil tilegne dig høj faglig viden.
 
Læs mere
Du kan læse mere om jobmuligheden her
Læs om håndboldspiller Mikael Fruelunds karrierevej i Nykredit her
 
Ansøgningsfrist og yderligere informationer

Ansøgningsfristen er i annoncen sat til den 7/1, men skulle jobbet have din interesse skal du kontakte Funktionschef i Nykredit, Annette Frost på telefon 44 55 99 53 senest 14/1 2013.I jobbet som Kundekonsulent vil du oparbejde høj faglighed om kerneprodukter ift. kunden inden for områderne bank, realkredit og forsikring, samtidigt med du gennemgår en uddannelse i Nykredits serviceunivers.
 
Jobbet indebærer, at du "møder" kunden i telefonen og får ansvar for at hjælpe kunden med dennes henvendelse, og det kan åbne op for mange specialiseringsmuligheder, eksempelvis kunderådgiver og analytisk specialist, og samtidigt vil der på sigt være mulighed for adgang til Nykredits store spekter af jobmuligheder.
 
Hvad skal jeg have af erfaring?
Din baggrund er ikke altafgørende. Det vigtigste er, at du har erfaring med at arbejde med kunder. Du arbejder målrettet, er mødestabil, rutineret it-bruger og evner at skabe tillid hos kunderne. Du trives med mål og drives samtidig af at gøre en forskel for vores kunder.
 
Hvornår kan jeg starte?
Ansættelserne er med start den 1. marts 2013, hvor Nykredits træningsforløb på Servicecenter Akademiet starter. På Servicecenter Akademiet indgår du i et modulopdelt forløb på i alt 10-12 uger, hvor du bliver introduceret for både teori og praktik. Nykredit giver dig muligheden for at udvikle dine kompetencer til at yde den bedste kundeservice og rådgivning til kunder inden for bank, realkredit og forsikring – og forventer, at du kan og vil tilegne dig høj faglig viden.
 
Læs mere
Du kan læse mere om jobmuligheden her
Læs om håndboldspiller Mikael Fruelunds karrierevej i Nykredit her
 
Ansøgningsfrist og yderligere informationer

Ansøgningsfristen er i annoncen sat til den 7/1, men skulle jobbet have din interesse skal du kontakte Funktionschef i Nykredit, Annette Frost på telefon 44 55 99 53 senest 14/1 2013.

Tilbage