25. 04. 2013

Bliv revisor-trainee hos Ernst & Young

Studerer du HA eller cand.merc.aud ved siden af sporten, og brænder du for at få en fod indenfor hos et af verdens førende revisionsselskaber? Ernst & Young søger revisor-trainees til ansættelse i august 2014.

Nu har du muligheden for at blive revisor-trainee hos Ernst & Young, hvor man ser et stort potentiale i dig som elitesportsudøver og et godt match til virksomheden på målrettethed, disciplin, ansvarsbevidsthed og et stort vinderinstinkt. Derfor efterlyser de også flere ansøgninger fra elitesportsudøvere.

Ernst & Young tilbyder tidlig optagelse for HA og cand.merc.aud studerende, som ønsker at blive revisor-trainee til start i august 2014. Skulle du blive ansat, får du samtidig en unik mulighed for at blive udvalgt til at deltage i dette års International Intern Leadership Conference (IILC) i Florida til august 2013.

Udpluk af stillingsopslaget:

"Som revisor-trainee med HA baggrund påbegynder du cand.merc.aud.-studiet samtidig med, du starter hos Ernst & Young. Vi betaler studieudgifter, giver dig fri til eksamensforberedelse og til at skrive hovedopgave, Som revisor-trainee med en cand.merc.aud. uddannelse har du allerede teorien på plads, hvorfor der vil være stort fokus på, at du tilegner dig de praktiske færdigheder."

Bemærk - Der er ansøgningsfrist d. 13. maj 2013, men du bør ansøge snarest, da der er løbende test og samtaler.

Gå til stillingsopslaget her.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte Kresten Blæsild på mail kresten.blaesild@spillerforeningen.dk. Vi anbefaler desuden, at du inden ansøgning opretter dig i Job4players CV-database, så du kan bruge dette CV i din ansøgning.

Udpluk af stillingsopslaget:

Gå til stillingsopslaget her.