16. 09. 2013

Din tur til at stemme: Spillerne skyder årets kåringer i gang

Landets spillere skal nu til at pege på, hvem der har gjort det bedst i 2013 som en del af Spillernes Officielle Kåringer 2013. Årets Hold og FIFPro World XI står først for tur.Spillernes Officielle Kåringer går nu i gang, og vi har brug for din hjælp til at finde ud af, hvilke fodboldspillere der i år har gjort en specielt god figur rundt omkring på fodboldbanerne og derfor fortjener kollegaernes hæder.

Din klubrepræsentant har modtaget stemmesedler til Årets Hold og FIFPro World XI samt en nomineringsliste og vil uddele disse til dig og dine klubkammerater inden for de næste par dage.

Du skal sørge for at aflevere dine udfyldte stemmesedler til din klubrepræsentant, som har ansvaret for at sende dem retur til os.

Herunder følger info om de to første kåringer.

Årets Hold: Til kåringen af Årets Hold beder vi dig udvælge de 11 danske spillere, som du mener, har gjort sig fortjent til at komme på Årets Hold 2013. Holdopstillingen følger landsholdets (4-3-3), og vil blive offentliggjort i Sporten på DR, på spillerforeningen.dk og på Facebook.com/Spillerforeningen.

FIFA FIFPro World XI: Også i år vil vi bede dig om at sætte verdensholdet, FIFA FIFPro World XI. Her kan du vælge de 11 spillere fra hele verden, som du mener, har imponeret mest rundt om på verdens fodboldbaner. Vinderne vil blive kåret ved FIFA Ballon d’Or den 13. januar 2014. Som vinder af prisen i 2012 har Lionel Messi skudt afstemningen i gang som den første blandt 50.000 spillere.

Husk at offentliggøre dit hold:
Facebook: Facebook.com/FIFPro
Twitter: Twitter.com/FIFPro - #ffw11 og @FIFProSpillernes Officielle Kåringer går nu i gang, og vi har brug for din hjælp til at finde ud af, hvilke fodboldspillere der i år har gjort en specielt god figur rundt omkring på fodboldbanerne og derfor fortjener kollegaernes hæder.

Herunder følger info om de to første kåringer.

Husk at offentliggøre dit hold:
Facebook: Facebook.com/FIFPro
Twitter: Twitter.com/FIFPro - #ffw11 og @FIFPro