26. 08. 2013

Få en spritny Renault Clio for henholdsvis 2.995 og 3.495 kr. per måned

HESSEL HiRE kører i øjeblikket et kampagnetilbud på Renault Clio Tce 5d dCi 75 Expression og Renault Clio Sport Tourer dCi 75 Expression, hvor du kan lease en ny bil for henholdsvis kr. 2.995 og 3.495 inkl. moms. Skynd dig, der er kun få tilbage!Hessel HiRE tilbyder medlemmer af Spillerforeningen en Renault Clio Tce 5d dCi 75 Expression og Renault Clio Sport Tourer dCi 75 Expression til den meget fordelagtige pris på henholdsvis 2.995 kr. og 3.495 kr. inkl. moms per måned. Prisen er alt inklusive og med 10.000 km. i de 6 måneder, aftalen løber.

Fordelene er bl.a.:
  • Du binder dig kun for en kort periode
  • Du kender alle dine udgifter på forhånd
  • Du slipper for at betale førstegangsydelse
  • Du skal ikke bekymre dig om gensalgsværdi
  • Skynd dig, der er kun få biler tilbage i dette tilbud!
Læs mere her eller på hesselhire.dk. Du kan også se flere af dine muligheder for at lease hos HESSEL HiRE her

Fordelene er bl.a.:
  • Du binder dig kun for en kort periode
  • Du kender alle dine udgifter på forhånd
  • Du slipper for at betale førstegangsydelse
  • Du skal ikke bekymre dig om gensalgsværdi
  • Skynd dig, der er kun få biler tilbage i dette tilbud!