09. 10. 2013

Indersiden 3/13 er på gaden

Indersiden 3/12 er nu på gaden. I dette nummer behandles blandt andet fankulturens negative indvirkning på spillerne - både på og uden for banen. I denne udgave af Spillerforeningens magasin, Indersiden, bliver der sat fokus på fankulturens negative indvirkning på spillerne fra spillernes eget synspunkt.

Du kan læse interviews med spillere, der alle har været udsat for fjendtlige tilråd og anden modgang fra fans, hvad enten det har været på grund af klubskifte eller race.

Blandt andet kan du læse interviews med Peter Møller, der fortæller om sit forhold til FCK-fans i sin tid i klubben, David Boysen der giver et indblik i, hvordan det er at blive forfulgt af egne fans, og slutteligt kan du møde Anders Lindegaard, der giver sit syn på fodboldfans og deres forventninger til virkeligheden.

Er du medlem af Spillerforeningen modtager du magasinet med posten. Du kan også læse hele magasinet online her.

Foto © Per Kjærbye / Fodboldbilleder.dk   I denne udgave af Spillerforeningens magasin, Indersiden, bliver der sat fokus på fankulturens negative indvirkning på spillerne fra spillernes eget synspunkt.

Foto © Per Kjærbye / Fodboldbilleder.dk