17. 12. 2013

Snart uden klub? Tilmeld dig Spillerforeningens transferliste

Står du uden klub, eller leder du efter et nyt sted at spille, så tilmeld dig Spillerforeningens transferliste.Hvad gør du, hvis du vil fortælle omkring 150 sportschefer og journalister, at du er ledig på markedet? Spillerforeningens transferliste er et af de første steder, der kigges på, når trupperne skal forstærkes.

Vi sender løbende opdateringer af transferlisten ud, og du kan som medlem af Spillerforeningen gratis tilmelde dig transferlisten via vores hjemmeside.

For at undgå misbrug skal det understreges, at der ikke er tale om en automatisk opdatering af transferlisten. Din mail bliver manuelt kontrolleret.

Du skal have været på kontrakt i en dansk eller udenlandsk klub inden for det seneste år samt være registreret medlem hos Spillerforeningen for at komme på transferlisten.

Du skal selv henvende dig til Spillerforeningen for at få dit navn slettet fra listen. Du kan dog kun stå opført på transferlisten i tre måneder, medmindre du selv ønsker en ny tremåneders periode på listen.

Selve transferlisten finder du i menuen til venstre, og du skal logge på for at tilmelde dig. Kontakt Casper Riddersborg på cr@spillerforeningen.dk, hvis du har spørgsmål til log on mv.Hvad gør du, hvis du vil fortælle omkring 150 sportschefer og journalister, at du er ledig på markedet? Spillerforeningens transferliste er et af de første steder, der kigges på, når trupperne skal forstærkes.