13. 03. 2013

Støt kampen mod racisme og diskrimination 21. marts

Torsdag den 21. marts er FN's internationale dag mod racisme og diskrimination. Mød op og vær med til at tage et fælles ansvar.Vil du opleve nogle af Danmarks skarpeste folk indenfor anti-racisme? Vil du være med til at markere FN’s dag imod racisme og diskrimination? Vil du opleve Miss Mukupa og Zaki for fuld udblæsning?

Så kom med til fagforbundenes markering af FN’s dag imod racisme og diskrimination den 21. marts kl. 17-20.

Arrangementet er gratis, og du vil kunne få mulighed for at opleve oplæg fra Ligebehandlingsnævnets Tuk Bagger samt Norske Folkehjælps generalsekretær Liv Tørres og ikke mindst optræder Miss Mukupa og Zaki.

Vi glæder os til at se dig!

Se invitationen til arrangementet her.Vil du opleve nogle af Danmarks skarpeste folk indenfor anti-racisme? Vil du være med til at markere FN’s dag imod racisme og diskrimination? Vil du opleve Miss Mukupa og Zaki for fuld udblæsning?

Vi glæder os til at se dig!

Se invitationen til arrangementet her.