12. 09. 2014

Billeder: En uge med klubbesøg

I denne uge har Spillerforeningens formand, Thomas Lindrup, sammen med uddannelsesrådgiver Jens Franck været på besøg i fem af landets fodboldklubber. Se billederne fra ugens klubbesøg her.

Sammen med uddannelsesrådgiver Jens Frank, har Thomas Lindrup i denne uge besøgt SønderjyskE, Randers FC, Hobro IK, Lyngby BK og AB. De to kan lige så godt vende sig til synet af landevejen, for i den kommende tid får samtlige klubber fra Superligaen til 2. division besøg af de to.

Nedenfor ses en række billeder fra denne uges besøg.

Thomas Lindrup og Jens Franck startede ugens besøg i Haderslev.

Tirsdag besøgte de Randers og Hobro. Billedet er fra snakken med Randers-truppen.

Lyngby og AB var de sidste til at få besøg i denne uge. På billedet ses Lyngby-spillerne.Hvert år tager en eller flere repræsentanter fra Spillerforeningen på besøg i landets fodboldklubber. Det er typisk foreningens formand, Thomas Lindrup, der besøger landets divisions- og Superligaklubber. Formålet er at fortsætte den gode dialog med spillerne, yde studie- og karriererådgivning samt oplyse om nye tiltag eller presserende emner.

Nedenfor ses en række billeder fra denne uges besøg.

Thomas Lindrup og Jens Franck startede ugens besøg i Haderslev.