18. 09. 2014

Bliv godt kørende med Hessel HiRE

Spillerforeningens samarbejde med HESSEL HiRE giver dig særligt attraktive vilkår for leasing af Mercedes-Benz og Renault. Både et større og et mindre budget giver mulighed for en fabriksny bil.

Leasingaftalen løber mellem 6 og 7 måneder, og du betaler kun et mindre etableringsgebyr, første måneds leasingydelse samt et depositum svarende til tre måneders leasingydelse. At du betaler depositummet til at starte med betyder, at du ikke skal betale leasingydelse de sidste tre måneder af kontrakten.

Alle omkostninger er med i den månedlige ydelse inkl. service, forsikring, grøn ejerafgift og 10-14.000 km i leasingperioden (afhængig af model). På den måde kommer der ingen overraskelser i budgettet, da det kun er brændstoffet, du skal betale ud over den månedlige ydelse.

Priser starter ved 2.995 kr./md. for en Renault Clio IV og ved 5.495 kr./md. for en Mercedes-Benz A-klasse.

Se prisliste for Hessel HiREs udvalg af Renault her
Se prisliste for Hessel HiREs udvalg af Mercedes-Benz her
Find forhandler og læs samarbejdsaftalen her

Mere info
Christian Lind, 73 11 70 13, c.lind@hessel.dk
Birgit Ladewig, 73 11 70 15, b.ladewig@hessel.dk
Thomas Lindrup, 22 99 33 73, thomas.lindrup@spillerforeningen.dk
HESSELHiRE.dkSom medlem af Spillerforeningen har du mulighed for at blive godt kørende uden en lang bindingsperiode. Spillerforeningens samarbejdspartner Hessel HiRE tilbyder nemlig attraktiv leasing af fabriksnye biler fra henholdsvis Mercedes-Benz og Renault – uden en lang bindingsperiode.

Se prisliste for Hessel HiREs udvalg af Renault her
Se prisliste for Hessel HiREs udvalg af Mercedes-Benz her