05. 05. 2014

Få glæde af dine medlemsfordele - Husker du at spare penge?

Som medlem af Spillerforeningen er der mange penge at spare på ting, der er uundværlige i dagligdagen. Med et gratis LO Plus Tjek kan du på to minutter finde ud af, hvor meget du kan spare og vinde rejsegavekort til 20.000 kr.

Alt hvad du skal gøre er at gå ind på loplus.dk/forbundstjek. Her kan du krydse de områder af, som du ønsker at få et rabattjek på. Herefter bliver du ringet op og får et uforpligtende og gratis rabattjek. Det hele tager kun to minutter.

Mange penge at spare
Det er tredje år i træk, at LO Plus tilbyder medlemmer af Spillerforeningen et gratis rabattjek, og erfaringerne viser, at mange kan spare penge på de faste udgifter.

- Det skal være nemt og enkelt at spare penge er filosofien bag vores pristjekkampagne. Derfor tager det kun to minuttet at få tjekket, om du kan spare penge på din bilforsikring, briller, naturgas- eller mobiltelefonregning. Og vores erfaringer viser, at der ofte er mange penge at spare. Så vi synes, at så mange som muligt skal gøre sig selv den tjeneste at få foretaget et rabattjek. Hvad, der er sparet, er jo tjent, udtaler Henrik Feldborg, adm. direktør i LO Plus.

Vælger du at få foretaget et gratis rabattjek, deltager du samtidig i lodtrækningen om et
rejsegavekort på 20.000 kr. fra Falk Lauritsen + 5.000 kr. i rejselommepenge eller 2 x 1 iPad
mini til en værdi af 2.875 kr. pr. stk.

For høj telefonregning?
Synes du, at din mobiltelefonregning er høj, så få foretaget et teletjek gennem TelePlus. Pristjekket vil vise, om det kan betale sig at skifte til TelePlus. I øjeblikket har TelePlus lavet et tilbud til dig, så kan du få abonnementet til halv pris de tre første måneder, hvis du skifter inden d. 15. juni 2014. Tilbuddet inkluderer 4 timers tale, 1GB data + fri sms og mms til 49 kr. pr. måned – og du taler gratis med TelePlus-kunder.

Spar penge på naturgas!
Er du i tvivl om, du har den rigtige pris på naturgas, kan du få lavet et gratis pristjek gennem TREFOR. Det sikrer, at du får det rette produkt til den bedste pris. Som LO Plus medlem får du i øvrigt rigtig gode priser på naturgas hos TREFOR, og abonnementet koster kun 10,42 kr. om måneden. Så et pristjek kan måske gøre din månedlige regning markant mindre.

Billigere bilforsikring
7 ud af 10 medlemmer finder en billigere forsikring hos Alka – måske du er en af dem? Alene på bilforsikringer sparer medlemmer af Spillerforeningen i snit 1.700 kr. årligt ved at skifte til Alka. Faktisk viser undersøgelser, at medlemmer i snit sparer 3.000 kr. ved at flytte hus-, bil- og indboforsikring til Alka. Gennem et rabattjek hos Alka kan du hurtigt finde ud af, om du også kan spare penge.

Rabat på briller og kontaktlinser

Overvejer du briller eller kontaktlinser, så husk at anvende dit LO Plus medlemskort. Med det i hånden kan du få en gratis synstest hos Synoptik og 10 % rabat oveni på deres store udvalg af kvalitetsbrillestel, solbriller og kontaktlinser. I øjeblikket kan du i øvrigt få et par gratis solbriller med enkeltstyrkeglas, når du køber briller eller kontaktlinser. Du kan høre mere meget mere om de specifikke tilbud via et rabattjek hos Synoptik.

Vil du se, om du kan spare penge, så gå ind på loplus.dk/forbundstjek og kryds de områder af, som du ønsker at få et rabattjek af.

loplus.dk kan du få samlet overblik over de mere end 1.300 butikker landet over, hvor du får rabat som medlem af Spillerforeningen.

Om LO Plus:

• LO Plus er en gratis fordels- og rabatordning, som er blevet til i samarbejdet mellem en række af LO's forbund.
  • LO Plus A/S er et selvstændigt selskab, der er stiftet på initiativ af LO, og som ejes af Alka, LO og forbundene i fællesskab.
  • I dag har LO Plus ca. 850.000 medlemmer, der har mulighed for at anvende de fordele, der er tilknyttet deres medlemskort til forbundet. Medlemmer kan få rabat ca. 1.300 forskellige steder i Danmark.
  • Man kan tilmelde sig LO Plus’ nyhedsbrev, som kommer ca. hver 14. dag med mange gode tilbud. På loplus.dk kan man også finde en oversigt over alle rabatstederne.

For yderligere information:
Mette Veber, Marketingkoordinator i LO Plus
43 58 55 31
mkv@loplus.dkRigtig mange af os glemmer at spare penge, men nu gør Spillerforeningen i samarbejde med LO Plus det nemt for dig at tjekke, om du betaler for meget for din bilforsikring, briller eller naturgas- og mobiltelefonregning.

Mange penge at spare

mini til en værdi af 2.875 kr. pr. stk.

For høj telefonregning?

Spar penge på naturgas!