20. 10. 2014

Jobopslag: 4player søger rådgiver

Er du god i 1:1 relationer? 4player søger ny rådgiver, der vil brænde for at hjælpe og støtte fodboldspillere i forberedelsen til tiden efter fodboldkarrieren.

I så fald skal du i tæt samarbejde med 4players rådgiverteam yde individuel rådgivning og support til elitesportsudøvere inden for uddannelse-, job- og karriereplanlægning. Du vil desuden blive ansvarlig for udvalgte områder under 4players projekter. Du vil primært skulle rådgive fodboldspillere, og et netværk blandt elitefodboldspillere vil være en fordel.

Se jobopslaget her.4player ApS, der er en del af Spillerforeningen, rådgiver og hjælper elitesportsudøvere til at forberede sig til tiden efter sporten. Som følge af fodboldens nye overenskomst vil 4player intensivere rådgivningen af fodboldspillere i Danmark. Derfor søger 4player netop nu en rådgiver, som kan indgå i 4players rådgivningsteam. Er det dig?

Se jobopslaget her.