16. 10. 2014

Meld dig til møde i Sportsalumni.dk 11/11 2014

Næste møde i Sportsalumni.dk er lige på trapperne, og dette møde kommer til at handle om "Den gode relation", og hvordan man skaber denne i sit arbejdsliv og liv generelt. Bemærk at mødet er flyttet fra 23/10 2014 til 11/11 2014.

Dato: 11/11 2014 kl. 17.30-21.30
Tema: Den gode relation
Vært: Nordea, Strandgade 3, 0900 København C.
Indhold: Alle organisationer har kunder. Hvem er kunder i "din butik", og hvordan får du solgt noget til dem? Vi sætter fokus på den gode relation, som har betydning i de personlige og professionelle netværksrelationer, såvel som i det stykke salgsarbejde, du skal lave for din organisation. Kunder kan være alt fra borgere, medlemmer, butikskunder til virksomhedskunder. Du sælger på baggrund af din relation.

Tilmelding:
Hurtigst muligt til kresten.blaesild@spillerforeningen.dk
Medlemmer af Spillerforeningen, Håndbold Spiller Foreningen og Danske Elitesportsudøveres Forening samt SPF's Goldies, HSF's og DEF's Masters deltager gratis i Sportsalumni.dk møder!

Vi ses til networking for nuværende og tidligere elitesportsudøvere - og for din fremtids skyld.

Om Job4players samarbejde med Nordea
Nordea er med i Elitesportens Karrierepartnere, som er et samarbejde mellem Job4player og Team Danmark. Nordea er interesserede i at rekruttere fremtidige ansatte blandt tidligere og nuværende elitesportsfolk. Læs mere om samarbejdet her.Dato: 11/11 2014 kl. 17.30-21.30
Tema: Den gode relation
Vært: Nordea, Strandgade 3, 0900 København C.

Tilmelding:
Hurtigst muligt til kresten.blaesild@spillerforeningen.dk