30. 06. 2014

Spillerkontrakter udløber i nat - FIFPro Tournament giver mulighed for en ny

I nat er skæringsdatoen for ophør af kontrakter, og mange fodboldspillere står nu uden klub. FIFPro Tournament er en international turnering for transferfrie fodboldspillere, der giver transferfrie spillere muligheden for at spille sig til en ny kontrakt.

Igen i år afholder den internationale spillerforening, FIFPro, deres årlige turnering, FIFPro Tournament. Turneringen giver transferfrie spillere mulighed for at holde sig i form såvel som at fremvise deres evner over for potentielle nye arbejdsgivere. Der er således både agenter og klubber, der søger nye spillere, repræsenteret ved turneringen.

Vanen tro stiller Spillerforeningen med et hold bestående af transferfrie spillere til FIFPro Tournament i Amsterdam, som bliver afholdt fra den 18.-21. juli. Holdet, der kommer til at bestå af 16 spillere, udtages blandt de deltagende til de åbne preseason-træninger for transferfrie spillere. Hvis du er interesseret i at holde formen ved lige og komme i betragtning til Spillerforeningens hold, kan du tilmelde dig træningen i Valby nu. Første træning er allerede i dag.

I forbindelse med dette års preseason-træning har Spillerforeningen tilmed indgået et samarbejde med Protreatment. Protreatment har i forvejen en række af landets bedste fodboldspillere til genoptræning og preseason-træning og vil blandt andet stå for fysiske øvelser.

Varme anbefalinger
I sidste års udgave af FIFPro Tournament deltog både Jens Rinke og Morten H. Jensen. De underskrev begge to kontrakt umiddelbart efter hjemkosten fra turneringen, og kan på det varmeste anbefale FIFPro Tournament og Spillerforeningens preseason-træning.

Læs: Morten H. Jensen: FIFPro Tournament gav mig kamptræning på højt niveau og nye klubmuligheder

Læs: Jens Rinke: Jeg kan kun anbefale kontraktløse at deltage i Spillerforeningens træning

Træningstider 17.00-18.30 på Fremad Valbys baner på Julius Andersensvej 8, 2450 København SV:
Mandag den 30/6
Onsdag den 2/7
Torsdag den 3/7
Mandag den 7/7
Onsdag den 9/7
Torsdag den 10/7
Mandag den 14/7
Tirsdag den 15/7
Onsdag den 16/7

Tilmelding og information
Kontakt Kresten Blæsild på kresten.blaesild@spillerforeningen.dk, hvis du som medlem af Spillerforeningen er interesseret i at deltage i træningen og turneringen.

Du kan læse mere om FIFPro Tournament her.

Du kan tilmelde dig Spillerforeningens transferliste her.

Varme anbefalinger

Mandag den 30/6
Onsdag den 2/7
Torsdag den 3/7
Mandag den 7/7
Onsdag den 9/7
Torsdag den 10/7
Mandag den 14/7
Tirsdag den 15/7
Onsdag den 16/7

Tilmelding og information

Du kan læse mere om FIFPro Tournament her.

Du kan tilmelde dig Spillerforeningens transferliste her.