07. 05. 2014

Tilmeld dig træningen op til FIFPro Tournament 2014

Fra mandag den 30. juni til onsdag den 16. juli tilbyder Spillerforeningen træning for transferfrie fodboldspillere i forbindelse med FIFPro Tournament. Træningen finder sted på Fremad Valbys baner, og der er åbnet for tilmeldingen.

Vanen tro stiller Spillerforeningen med et hold bestående af transferfrie spillere til FIFPro Tournament i Amsterdam, som bliver afholdt fra den 18.-21. juli. Holdet, der kommer til at bestå af 16 spillere, udtages blandt de deltagende til de åbne træninger for transferfrie spillere. Hvis du er interesseret i at holde formen ved lige og komme i betragtning til Spillerforeningen hold, kan du tilmelde dig træningen i Valby allerede nu.

Træningerne finder i år udelukkende sted hos Fremad Valby. Udover at træningerne er et tilbud til dig uden kontrakt om at holde dig i form, har du ligeledes mulighed for at fremvise dine fodboldmæssige kvaliteter foran en række klubber og agenter. Træningen er således et godt udstillingsvindue, som muligvis kan resultere i en kontrakt.

Foruden træningen vil der igen i år blive arrangeret træningskampe, som skal ruste holdet til sommerens turnering i Holland. FIFPro Tournament afholdes ligesom de foregående år i Rijnsburg i Amsterdam.

Der bliver afholdt træning på Fremad Valbys baner kl. 17.00-18.30 på følgende dage:

Træningstider 17.00-18.30 på Fremad Valbys baner på Julius Andersensvej 8, 2450 København SV:
Mandag den 30/6
Onsdag den 2/7
Torsdag den 3/7
Mandag den 7/7
Onsdag den 9/7
Torsdag den 10/7
Mandag den 14/7
Tirsdag den 15/7
Onsdag den 16/7

Meld dig til
Kontakt Kresten Blæsild på kresten.blaesild@spillerforeningen.dk, hvis du som medlem af Spillerforeningen er interesseret i at deltage i træningen og turneringen.

Du kan læse mere om FIFPro Tournament her.

Mandag den 30/6
Onsdag den 2/7
Torsdag den 3/7
Mandag den 7/7
Onsdag den 9/7
Torsdag den 10/7
Mandag den 14/7
Tirsdag den 15/7
Onsdag den 16/7

Meld dig til

Du kan læse mere om FIFPro Tournament her.