11. 12. 2015

Professionel træning med ProTreatment og Spillerforeningen

Protreatment og Spillerforeningen tilbyder vintertræning under professionelle forhold. Dermed får du som spiller mulighed for at holde formen ved lige i forbindelse med vinterpausen.

Spillerforeningen inviterer i samarbejde med ProTreatment til vintertræning. Vintertræning er et tilbud til dig, der har et ønske om at holde formen ved lige sammen med dine kollegaer under professionelle forhold.

Tidligere har der ’kun’ været tilbud om træning i sommerperioden, men nu tilbydes der altså også træning i løbet af vinteren. Og det glæder Kresten Blæsild, der er koordinator for Spillerforeningens tilbud om både vinter- og sommertræning.

- Vi er glade for, at vi i samarbejde med ProTreatment nu også kan tilbyde vores medlemmer et tilbud om træning om vinteren. Træningen vil efter behov være løbetræning, knæhold, styrkehold og forebyggende træning, som alt varetages af Protreatments kompetente folk, fortæller Spillerforeningens Kresten Blæsild og fortsætter:

- Ligeledes er vi glade for at ProTreatments nyåbnede klinik i Aarhus igen giver os muligheden for at tilbyde træning i Jylland. Vi håber vores medlemmer vil tage godt imod dette nye tiltag.

Tid og sted (alle dage 16.30 - 18.30):
14/12: Dragør
15/12: Aarhus
17/12 Slangerup
18/12 Aarhus
4/1: Dragør
5/1: Aarhus
7/1: Slangerup
8/1: Aarhus
11/1: Dragør
12/1: Aarhus
14/1: Slangerup