06. 08. 2015

Team Spillerforeningen tabte til effektive polakker

Team Spillerforeningen tabte 1/8-delsfinalen i FIFPro Tournament. Det skete i lørdags, hvor de danske repræsentanter tabte 3-0 til et effektivt polsk hold i 35 graders varme. Dermed er Team Spillerforeningen ude af FIFPro Tournament.

Team Spillerforeningen er ude af dette års udgave af FIFPro Tournament. Det står klart, efter at det danske hold led et 3-0-nederlag til de polske værter i lørdagens 1/8-delsfinale. Selvom cifrene indikerer, at der var stor forskel på de to hold, er det misvisende for det faktiske styrkeforhold. Det mener Kresten Blæsild, der er manager for Team Spillerforeningen.

- Vi spillede en rigtig god kamp på et højt niveau på trods af, at der var 35 grader. Jeg synes, resultatet er noget misvisende, men polakkerne var skarpere foran mål. Det vigtigste er dog, at alle vores spillere fik fin kamptræning og fik vist, at de fysisk er der, hvor de skal være i deres kamp for at få en ny kontrakt, udtaler Kresten Blæsild.

Team Spillerforeningens exit i FIFPro Tournament betyder, at træningstiderne for Spillerforeningens preseason-træning er blevet ændret. Der vil således være træning mandag, tirsdag og torsdag i denne uge. Det er Erik Rasmussen, Klavs Rasmussen og Emeka Andersen, som leder denne uges træningspas.

Team Spillerforeningen
1    Aleksandar Stankovic