16. 12. 2016

4player-partner søger distributionskoordinator

Er du energisk, struktureret og resultatorienteret? Synes du koordinering og udvikling af dit eget distributionsområde i Danmarks førende distributionsvirksomhed lyder som en sjov og spændende udfordring? Så har FK Distribution jobbet til dig!

Dette er et stillingsopslag, som vi har modtaget fra vores partner FK Distribution:

Om jobbet

Som distributionskoordinator i afdeling Sydjylland i Esbjerg får du ansvar for distribution af aviser og reklamer i dit eget distributionsområde. Du bliver en del af et team på 10, og kommer især til at arbejde med:

• Opsøgende rekruttering og introduktion af nye omdelere
  • Planlægning, gennemførelse og opfølgning på ugens distributionsaktiviteter
  • Ledelse af og opfølgning på 120-150 omdelere

Reklamationsbehandling og opfølgning på distributionskvaliteten i dit område
Vi benytter i stort omfang omdelere under 18 år i vores distribution. Det er derfor afgørende, at du synes ledelse af unge mennesker på distancen lyder som en sjov udfordring, og at du naturligt kommunikerer i øjenhøjde med unge mennesker, samt er fortrolig med de platforme, som unge benytter.

Vi tilbyder et selvstændigt og ansvarsfuldt job, med en god variation i de daglige opgaver, hvor du løbende vil blive stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt. Vi arbejder indenfor normal arbejdstid, dog med en ugentlig arbejdsdag til kl. 18.00. Herudover vil du også indgå i afdelingens vagtordning.

Om dig

Du er arbejdsom og synes et job i faste rammer med et højt aktivitetsniveau og mange deadlines er spændende og motiverende. Du forstår at bevare overblikket og samtidigt huske vigtige detaljer på trods af mange og varierende arbejdsopgaver. Derudover er du samarbejdsorienteret, empatisk og trives med mange kontaktflader. Vi forventer, at du er:

• Velformuleret på dansk i tale og på skrift
  • Fortrolig med engelsk
  • En erfaren IT bruger med et solidt kendskab til Office pakken

Har en ungdoms- eller kontoruddannelse eller tilsvarende oparbejdet erhvervserfaring.
2-4 års erfaring som kontorassistent, koordinator eller erfaring fra distributions- eller servicebranchen er et plus. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at få succes i jobbet.

Vi tilbyder

En spændende stilling under velordnede arbejdsforhold, hvor du sammen med kollegerne i afdeling Sydjylland bidrager aktivt til den positive udvikling af vores distributionsforretning. Vi lægger vægt på en uformel omgangstone i et humorfyldt miljø, hvor der er plads til den enkelte. Vi har pensionsordning og sundhedsforsikring. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk.

Det er et vikariat på 3 måneder, men mulighed for fastansættelse

I løbet af vikariatet vil det primært være de administrative opgaver af stillingen man skal udføre.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Samtaler afholdes løbende, og tiltrædelse er snarest muligt.

FK Distribution formidler både digitale tilbud og husstandsomdelte reklamer til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S.