29. 02. 2016

Jobopslag: Er du 4players nye rådgiver?

Er du god i 1:1 relationer? 4player søger ny rådgiver, der vil brænde for at hjælpe og støtte fodboldspillere i forberedelsen til tiden efter fodboldkarrieren.

4player ApS rådgiver og hjælper elitesportsudøvere til at forberede tiden efter sporten. Du vil i tæt samarbejde med 4players rådgiverteam skulle yde individuel rådgivning og support til elitesportsudøvere inden for uddannelse-, job- og karriereplanlægning. Du vil desuden blive ansvarlig for udvalgte områder under 4players projekter.

Dit primære fokus vil blive rådgivning af professionelle fodboldspillere, hvorfor netværk blandt professionelle fodboldspillere vil derfor være en fordel.

Læs hele jobopslaget her

STARTEN PÅ DIN NÆSTE KARRIERE

STUDY4PLAYER

Study4player er et tilbud om uddannelsesrådgivning, der bygger på samarbejde med fleksible uddannelsesinstitutioner, som tilbyder hel eller delvis onlineuddannelser på alle niveauer, hvilket gør det muligt at kombinere en professionel fodboldkarriere og et studie.

JOB4PLAYER

Job4player er jobrådgivning. Vi har en CV-database, der giver dig mulighed for at markedsføre din personlige profil. Vi samarbejder desuden med partnervirksomheder, der rekrutterer vindertyper som dig.