29. 06. 2016

Team Spillerforeningen møder københavnske traditionsklubber i træningskampe

Dette års sommertræning består af såvel fysisk træning om formiddagen og fodboldtræning om eftermiddagen. Derudover er træningskampene nu på plads, hvilket er vigtigt for at kunne optimere spillernes form mest muligt.

Team Spillerforeningen møder den 11. juli Fremad Amager kl.17.30 i Valby Idrætspark, kampen kan dog blive flyttet til Tårnby. Derudover spiller Team Spillerforeningen mod BK Frem den 13. juli kl.18 i Valby Idrætspark.

Fremad Amager er netop rykket op i 1. division, hvor John ”Faxe” Jensens tropper har store ambitioner i forhold til at klare sig godt. BK Frem glippede desværre oprykningen til 1. division. Holdet fra Valby var ellers nummer ét det meste af foråret i oprykningsspillet, men en svag sæsonafslutning gjorde, at holdet måtte se sig overhalet af konkurrenterne til sidst.

- Træningskampene giver rig mulighed for, at spillerne kan blive testet på et højt niveau, og samtidig er det med til at give en ekstra dimension til den almindelige sommertræning, siger Kresten Blæsild, projektansvarlig for Team Spillerforeningen.

Fremad Amager har forlænget aftalerne med mange af profilerne, som var med til at sikre oprykningen til 1. division, så det bliver et slagkraftigt Amager hold, som Team Spillerforeningen skal op imod.

Det samme kan siges om Frem Boldklub, der på trods af den mislykkede oprykning, har formået at forlænge aftalerne med mange af de etablerede spillere, og samtidig har hentet mange nye spændende ansigter ind til den kommende sæson.

Program og tilmelding

Årets program for Team Spillerforeningen

Tilmelding til Team Spillerforeningen

Har du spørgsmål vedr. træningen eller kampene, så kontakt Kresten Blæsild på tlf: 22 32 18 55 eller på kresten.blaesild@spillerforeningen.dk