31. 12. 2017

Her er de mest læste historier i 2017

Igen i år har ”Spillernes Stemme” været populært læsestof på Spillerforeningens platforme. Se top seks over årets mest læste historier.

På årets sidste dag har vi samlet de mest læste historier på tværs af Spillerforeningens platforme. Igen i år er det en historie fra ”Spillernes Stemme”, der topper top seks.

Den mest læste historie er nemlig Jamil Fearringtons guide til ikke at slå igennem i FC København. Historien fik stor opmærksom både på de sociale medier og i den danske sportspresse, og siden er Fearrington blandt andet blevet ekspert i fodboldpodcasten Mediano. Han har også holdt en række foredrag, og faktisk blev det tidligere FCK-talent i efteråret genforenet med sin tidligere sportschef fra FC København-tiden CV, da han holdt foredrag for FC Nordsjællands ungdomsspillere.

Men det er ikke kun Jamil Fearringtons personlige historier, der har fanget læsernes opmærksomhed. Faktisk er tre af årets historier i top seks fra ”Spillernes Stemme”. Den populære serie fortsætter i det nye år, og har du lyst til at fortælle din historie, så kan du sende en mail til Michael Hehr fra Spillerforeningen her.

Spillerforeningen ønsker medlemmer og samarbejdspartnere et rigtigt godt nytår – og god læselyst, hvis du endnu har en af historierne til gode.

2017 Årets mest læste

13.03.2017

Guide: Sådan slår du ikke igennem i FCK

03.10.2017