28. 11. 2017

Medlemstilbud: Eksklusiv rabat på behandling hos ProTreatment

I Team Spillerforeningens træningsperioder giver Protreatment nu eksklusiv rabat på behandling til Spillerforeningens medlemmer.

I de perioder, hvor Team Spillerforeningen træner, giver ProTreatment nu rabat på behandling til Spillerforeningens medlemmer, så du kan få én times behandling for 580,- og en halv times behandling for 300,-

Disse tilbud gælder i månederne december, januar, februar, juni og juli som ekstra tilbud i forbindelse med Team Spillerforeningens preseason-træning sommer og vinter. Normalprisen for én times behandling hos ProTreatment ligger mellem 700,- og 1050,-.

Læs også: Forebyg eller genoptræn med Team Spillerforeningen og ProTreatment

I forbindelse med din tidsbestilling til behandling vil Protreatment kontakte Spillerforeningen for at kontrollere medlemskab.

Læs mere om ProTreatment på www.protreatment.dk

Vintertræning med Team Spillerforeningen og ProTreatment

I samarbejde med ProTreatment tilbyder Spillerforeningen tre ugentlige træninger i både Aarhus og Dragør i december og januar. Det er gratis for medlemmer at deltage, og du kan tilmelde dig allerede nu.

Som medlem af Spillerforeningen kan du bruge vinterpausen på at genoptræne eller forebygge skader med nogle af landets bedste behandlere. Igen i år tilbyder Spillerforeningen nemlig vintertræning i samarbejde med ProTreatment i både Aarhus og København flere gange ugentligt. Og det er som altid gratis for medlemmer.

Læs også: Hvis du vil nå langt, er halvanden times holdtræning ikke nok

Programmet består af forebyggende og optimerende træning, knæhold, styrkehold og lignende samt eventuelt løbetræning og træning med bold. Derudover vil der efter hver træning være mulighed for samlet en times behandling til de medlemmer, der har deltaget i træningen.

Tilmeldingen er åben allerede nu, men der vil også være løbende tilmelding i december og januar, hvis behovet pludselig opstår.

Vil du vide mere eller tilmelde dig?

Hvis du ønsker at deltage eller vil høre mere om Team Spillerforeningens vintertræning, kan du læse mere her.