28. 08. 2019

Studiejob: Studentermedarbejder til medlemshåndtering

Spillerforeningen søger en studentermedarbejder til medlemshåndtering med start hurtigst muligt på kontoret på Frederiksholms Kanal i København.

Du vil i arbejdet hos Spillerforeningen i tæt samarbejde med Spillerforeningens chef for spillerrådgivning skulle stå for Spillerforeningens medlemssystem/database og vedligeholdelse og opdatering heraf. Spillerforeningens medlemsdatabase er et vigtigt arbejdsredskab i foreningens daglige virke. Det er derfor af stor betydning, at databasen er fuldt ud opdateret omkring den enkelte spiller.

Det vil således være din opgave at afsøge relevante databaser, nyhedsmedier og hjemmesider for at opdatere vores medlemskartotek med eksempelvis klubskifter, kontrakttyper og kontaktdata.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

• Opdatering af medlemsdatabase
  • Opdatering af kontaktdatabase

Arbejdstid og -vilkår

15 timer pr. uge fordelt på 2-3 arbejdsdage pr. uge, der fastlægges for et semester ad gangen.

Ferie placeres fleksibelt i forhold til dine ønsker og Spillerforeningens opgavebelastning i årets løb. Løn er kr. 7.500 pr. md., hvortil lægges kr. 833 pr. md. i pension.

Spørgsmål kan rettes til Allan Reese på 2024 6226 eller allan.reese@spillerforeningen.dk.

Ansøgning sendes til Spillerforeningens direktør, Mads Øland, på mads.oland@spillerforeningen.dk senest den 15. september 2019. Der indkaldes løbende til jobsamtaler og foretages eventuel ansættelse.

Om Spillerforeningen

Spillerforeningen er fagforeningen for fodboldspillere på eliteplan. Vores medlemmer er ungdomselitespillere af begge køn, herrespillere fra 2. division til 3F Superliga, kvindespillere i Gjensidige Ligaen og 1. division samt danske udlandsproffer. Vores motto er ”For spillerne og spillet”. Vi arbejder for at sikre, at spillerne arbejder under rimelige vilkår. Derfor indgår vi kollektive aftaler og hjælper spillerne med alt fra feriepenge og pension til forsikringer og skadessager.

Spillerforeningen beskæftiger til dagligt 19 medarbejdere, og medlemmerne spænder fra Christian Eriksen og Pernille Harder i udenlandske klubber over 3F Superligaen og Gjensidige Ligaen til spillerne i 2. division og talenterne på de danske ungdomselitehold.