04. 01. 2021

Bliv en del af teamet: Vi søger en backoffice-medarbejder til vores kontor i København

Vi søger en backoffice-medarbejder til en stilling, der giver indblik i en række interessante områder af vores arbejde i Spillerforeningen og i dansk fodbold, som vi arbejder for at fremme. Du vil få ansvaret for en række områder indenfor vores medlemssystem og vil skulle assistere dine kollegaer på en lang række områder. Der er ansøgningsfrist den 18. januar 2021.

I Spillerforeningen søger vi en backoffice-ansvarlig til vores kontor i centrum af København med start i februar 2021 eller hurtigst muligt.

Arbejdet i Spillerforeningen giver en unik mulighed for et job, hvor du får ansvaret for en række områder som blandt andet opdatering og vedligeholdelse af vores medlemssystem, fungere som backoffice-support til Spillerforeningens spillerrådgivere vedrørende klubbesøg, kontakt til medlemmer, assistere omkring forældremøder, varetage en række praktiske opgaver samt assistance angående vores IT mv.

Som ansat i Spillerforeningen får du indblik i mange interessante områder i dansk fodbold, og du bliver en del af et engageret og hårdtarbejdende team, der altid står til rådighed for vores medlemmer. Som et led i arbejdet vil du udvikle dine faglige kompetencer gennem et samarbejde med Spillerforeningens øvrige ansatte og eksterne samarbejdspartnere.

Du refererer til Spillerforeningens direktør, Michael Sahl Hansen, og vil komme til at arbejde i team med Spillerforeningens spillerrådgivere og kommunikationsafdeling.

Kvalifikationer

• Kendskab til Outlook og Excel
  • Interesseret i at bruge og udnytte forskellige IT-systemer
  • Har flair for tal og basal statistik
  • God til skriftligt dansk
  • God til engelsk i tale og skrift
  • Fodbold- og sportsinteresseret (gerne på eliteniveau)
  • Skal kunne arbejde systematisk
  • Selvstændig, servicemindet og udadvendt
  • Være god til at spille dine kollegaer gode
  • Villig til at tage ansvar og ejerskab for dine arbejdsområder

Arbejdstid og -vilkår

Der er jobstart i februar 2021 eller hurtigst muligt. Jobbet er 15-20 timer pr. uge, og timerne er fordelt på 3-5 arbejdsdage pr. uge, der fastlægges efter aftale. Overarbejde kan periodevist forekomme. Du vil som udgangspunkt have din faste base på vores kontor i centrum af København, men der kan komme rejser til vores satellitkontor i Aarhus.

Ferie placeres fleksibelt i forhold til dine ønsker og Spillerforeningens opgavepukler i årets løb.
Den månedlige aflønning sker efter kvalifikationer.

Spørgsmål kan rettes til spillerrådgiver Allan Reese på tlf. 2024 6226 eller mail allan.reese@spillerforeningen.dk.

Ansøgning sendes til spillerrådgiver Allan Reese på ovenstående mail senest mandag den 18. januar 2021. Der indkaldes til jobsamtaler løbende.

Om Spillerforeningen

Spillerforeningen er fagforeningen for fodboldspillerne i Danmark og danske udlandsprofessionelle. Vi arbejder for at sikre, at spillerne arbejder under rimelige vilkår. Derfor hjælper vi spillerne med alt fra feriepenge og pension til forsikringer og skadesager. Vi er til dagligt 18 medarbejdere i Spillerforeningen, og vores medlemmerne spænder fra Christian Eriksen og Nicoline Sørensen til spillere i 2. division.