Annoncering og content

Vil du annoncere eller formidle content direkte til landets bedste fodboldspillere?

Se muligheder og priser her

Spillerforeningen tilbyder dig flere muligheder for at formidle dit budskab og tilbud til fodboldspillere i Danmark, danske spillere i udlandet og på de danske landshold.

Native content

Præsenter dit indhold og tilbud via advertorials i Indersiden – spillernes eget magasin, på spillerforeningen.dk og i nyhedsbreve. Vi assisterer med udarbejdelse af content i samarbejde med jer. Kontakt os for at høre mere om muligheder og priser.

Video

Præsenter din virksomhed eller dit produkt som en del af Spillerforeningens videoer. Eller vis din video i forbindelse med Indersidens digitale udgivelse eller i sammenhæng med nyheder på spillerforeningen.dk. Kontakt os for at høre mere om muligheder og priser.

Annoncering

Eksponer din virksomhed og dit tilbud direkte til spillerne og andre interessenter inden for dansk fodbold via Indersiden, spillernes eget magasin. Indersiden udkommer fire gange årligt og sendes ud til alle Spillerforeningens medlemmer og andre interessenter inden for fodbold. Magasinet er ligeledes offentligt tilgængeligt på Issuu og distribueres via nyhedsbreve og Spillerforeningens sociale medier og har et anslået læsertal på ca. 25.000 læsere pr. udgivelse.

Nyhedsbreve

Kommuniker direkte til din målgruppe via Spillerforeningens nyhedsbrev. Vores nyhedsbrev tilbyder dig en lang række kommunikationsmuligheder og løsninger for din virksomhed og dit produkt. Kontakt os for at høre mere og få et skræddersyet tilbud.

Bliv partner - Kontakt
Martin Dons
Mail: martin.dons@spillerforeningen.dk

Bliv partner

Spillernes Officielle Kåringer

Bliv partner for Spillernes Officielle Kåringer og kom med, når vi sammen med spillerne hylder årets største præstationer.

Annoncering og content

Vil du annoncere og formidle content direkte til en unik og eksklusiv målgruppe? Formidl direkte til landets bedste fodboldspillere gennem Spillerforeningens medier.

Spillernes DM i Golf

Giv dine kunder en golfoplevelse ud over det sædvanlige, plej netværket eller nyd super dag på golfbanen sammen med nogle af de største danske fodboldstjerner gennem tiderne.

Danmarks Bedste Bane

Vær med til at sætte fokus på bedre fodboldbaner i Danmark? Så bliv partner for kåringen af Danmarks Bedste Bane.

Team Spillerforeningen

Bliv partner for Team Spillerforeningen, træningstilbuddet til alle Spillerforeningens medlemmer, hvor profiler fra Superligaen, 3F Ligaen, landshold, divisionerne og transferfrie spillere deltager.

Medlemsfordele

Har du et attraktivt produkt eller service for vores medlemmer? Se, om du kan blive en del af vores stærke fordelsprogram og få direkte adgang til en eksklusiv og eftertragtet målgruppe.

Player Social Responsibility

Vil du gøre en forskel for børn og unge i udsatte områder? Blive en vigtig del af kampen mod diskrimination i sport og samfund? Og vil du samtidig opnå en unik og aktiv csr-platform til din virksomhed?