Player Social Responsibility

Spillerforeningen har siden 2005 drevet en række initiativer for positiv integration for især udsatte børn og unge. Vi har samlet vores sociale aktiviteter i Player Social Responsibility, hvor de professionelle fodboldspillere er den store drivkraft.

Som partner for Player Social Responsibility er du sammen med spillerne med til at gøre en forskel for børn og unge i udsatte boligområder, ligesom du og din virksomhed bliver en vigtig del af kampen mod diskrimination i sport og samfund.

Player Social Responsiblity tilbyder flere muligheder for partnerskaber, der giver dig og din virksomhed en aktiv og synlig CSR-platform. Se dine muligheder her

Bliv partner - Kontakt
Mette Vestergaard
Mail: mette.vestergaard@spillerforeningen.dk

Bliv partner

Spillernes Officielle Kåringer

Bliv partner for Spillernes Officielle Kåringer og kom med, når vi sammen med spillerne hylder årets største præstationer.

Annoncering og content

Vil du annoncere og formidle content direkte til landets bedste fodboldspillere?

Spillernes DM i Golf

Giv dine kunder en golfoplevelse ud over det sædvanlige, plej netværket eller nyd super dag på golfbanen sammen med store danske fodboldstjerner

Danmarks Bedste Bane

Vær med til at sætte fokus på bedre fodboldbaner i Danmark, bliv partner for kåringen af Danmarks Bedste Bane

Team Spillerforeningen

Bliv partner for Team Spillerforeningen, træningstilbuddet til alle Spillerforeningens medlemmer, hvor profiler fra Superligaen, 3F Ligaen, landshold, divisionerne og transferfrie spillere deltager.

Medlemsfordele

Har du et attraktivt produkt for alle vores medlemmer? Så kontakt os, og hør om dine muligheder for at blive en del af vores stærke fordelsprogram.

Player Social Responsibility

Vil du gøre en forskel for børn og unge i udsatte områder? Blive en vigtig del af kampen mod diskrimination i sport og samfund? Og vil du samtidig opnå en unik og aktiv csr-platform til din virksomhed?

FODBOLDAMBASSADØRER

MATHIAS ZANKA JØRGENSEN

”Det er en vigtig sag, og selvom vi måske har det fint nok i Danmark, så er der i mange andre lande store problemer med at komme racismen til livs. Derfor er det også vigtigt, at vi på tværs af landene kan ”Give Racismen Det Røde Kort” i fællesskab.”

WILLIAM KVIST

“Det er jo en sindssyg vigtig kampagne, som kræver al den opmærksomhed, den kan få. Der er jo ingen tvivl om, at racisme ingen steder hører hjemme. Vi er rollemodeller for mange af de unge, og derfor er det også vigtigt, at vi spillere tager ansvar og går forrest i den fælles kamp. Jeg støtter helt klart op om tiltaget.”

KASPER SCHMEICHEL

RIZA DURMISI