Spillernes DM i Golf

Bliv partner: Se muligheder og priser her

Vil du give dine kunder en golfoplevelse ud over det sædvanlige, pleje netværket med dine kolleger eller blot nyde en hyggelig dag på golfbanen sammen med store danske fodboldstjerner?

Bliv hovedsponsor eller Matchday partner for Spillerforeningens DM i Golf for fodboldspillere. Her dyster 24 danske fodboldlegender sammen med 24 partnere og sponsorer i bedste Ryder Cup stil om at blive fodbolddanmarks bedste golfspillere.

Bliv partner for Spillernes DM i Golf
Som partner kommer du med på holdet, når Hold Øst, anført af Peter Schmeichel, dyster mod Hold Vest, anført af Peter Kjær, om Spillernes DM i Golf. Efter dysten sluttes dagen af med en fælles frokost, prisoverrækkelse og uddeling af præmier.

Samarbejde med Himmerland

Spillerforeningen har indgået et toårigt samarbejde med Himmerland Golf og Spa Resort, der betyder, at DM i Golf i 2017 og 2018 bliver spillet på Himmerlands Backtee Course, en af Danmarks bedste og internationalt anerkendte baner, der også lægger græs til den store internationale turnering Made in Denmark.

1-2. oktober 2017

Spillernes DM i Golf bliver i 2017 afholdt den 1-2. oktober (søn-man), hvor fodboldspillerne deltager om søndagen og derefter får selskab af sponsorer og erhvervspartnere på finaledagen om mandagen.

undefined

Bliv partner og spil med

Bliv partner eller hovedsponsor og spil med. Priser fra kr. 4.000,- eks moms.

Der er et begrænset antal pladser, og mange pladser er allerede afsat, så kontakt os hurtigst muligt, hvis du også vil med på holdet.

Bliv partner - Kontakt
Dan Hirsch Sørensen
Mail: dan.sorensen@spillerforeningen.dk

undefined

Bliv partner

Spillernes Officielle Kåringer

Bliv partner for Spillernes Officielle Kåringer og kom med, når vi sammen med spillerne hylder årets største præstationer.

Annoncering og content

Vil du annoncere og formidle content direkte til en unik og eksklusiv målgruppe? Formidl direkte til landets bedste fodboldspillere gennem Spillerforeningens medier.

Spillernes DM i Golf

Giv dine kunder en golfoplevelse ud over det sædvanlige, plej netværket eller nyd super dag på golfbanen sammen med nogle af de største danske fodboldstjerner gennem tiderne.

Danmarks Bedste Bane

Vær med til at sætte fokus på bedre fodboldbaner i Danmark? Så bliv partner for kåringen af Danmarks Bedste Bane.

Team Spillerforeningen

Bliv partner for Team Spillerforeningen, træningstilbuddet til alle Spillerforeningens medlemmer, hvor profiler fra Superligaen, 3F Ligaen, landshold, divisionerne og transferfrie spillere deltager.

Medlemsfordele

Har du et attraktivt produkt eller service for vores medlemmer? Se, om du kan blive en del af vores stærke fordelsprogram og få direkte adgang til en eksklusiv og eftertragtet målgruppe.

Player Social Responsibility

Vil du gøre en forskel for børn og unge i udsatte områder? Blive en vigtig del af kampen mod diskrimination i sport og samfund? Og vil du samtidig opnå en unik og aktiv csr-platform til din virksomhed?