Team Spillerforeningen

Team Spillerforeningen er Spillerforeningen træningstilbud til alle medlemmer. Sammen med vores partnere afholder vi fodboldtræning og fysisk træning i absolut topklasse i både sommer- og vinterpausen. Her deltager profiler fra Superligaen, 3F Ligaen, landshold, divisionerne og transferfrie spillere, der alle ønsker at være i topform til sæsonen.

Vi allierer os hvert år med dygtige trænere, der står for selve fodboldtræningen, mens vores fysiske træning og behandling varetages af Protreatment, der træner og behandler nogle af landets største stjerner inden for blandt andet fodbold og motorsport.

Vil du være en del af Team Spillerforeningen?

Vi tilbyder blandt andet mulighed for tøjsponsorater, udstyrspartnerskaber, ernæringspartnerskaber og andre samarbejdsmuligheder, der kan være med til at bidrage til et stærkt produkt og tilbud til nogle af landets bedste fodboldspillere.

Bliv partner - Kontakt
Kresten Blæsild, projektleder
tlf.: 22 32 18 55
kresten.blaesild@spillerforeningen.dk

Bliv partner

Spillernes Officielle Kåringer

Bliv partner for Spillernes Officielle Kåringer og kom med, når vi sammen med spillerne hylder årets største præstationer.

Annoncering og content

Vil du annoncere og formidle content direkte til landets bedste fodboldspillere?

Spillernes DM i Golf

Giv dine kunder en golfoplevelse ud over det sædvanlige, plej netværket eller nyd super dag på golfbanen sammen med store danske fodboldstjerner

Danmarks Bedste Bane

Vær med til at sætte fokus på bedre fodboldbaner i Danmark, bliv partner for kåringen af Danmarks Bedste Bane

Team Spillerforeningen

Bliv partner for Team Spillerforeningen, træningstilbuddet til alle Spillerforeningens medlemmer, hvor profiler fra Superligaen, 3F Ligaen, landshold, divisionerne og transferfrie spillere deltager.

Medlemsfordele

Har du et attraktivt produkt for alle vores medlemmer? Så kontakt os, og hør om dine muligheder for at blive en del af vores stærke fordelsprogram.

Player Social Responsibility

Vil du gøre en forskel for børn og unge i udsatte områder? Blive en vigtig del af kampen mod diskrimination i sport og samfund? Og vil du samtidig opnå en unik og aktiv csr-platform til din virksomhed?