Artikel5.12.2011

Årets Profiler i 2. Division Øst og Vest 2011 er fundet

Af Spillerforeningen

Ved Årets Fodboldfest 2011, er profilerne i 2. division Øst og Vest netop blevet kåret af deres kolleger. Anders Kaagh fra Herlev IF og Casper Johansen fra FC Fyn løb med de to priser.Spillerne i de to 2. Divisioner har netop kåret de bedste to spillere i Øst og Vest, Anders Kaagh fra Herlev IF og Casper Johansen fra FC Fyn. Begge har vist sig flittigt scorende med hhv. 15 og 13 scoringer indtil videre i sæsonen.

Kåringerne som Årets Profil i Divisionerne udmærker sig ved, at det er kollegerne i de enkelte divisioner, der udpeger vinderne.

Årets Profil i 2. division Øst 2011 – Anders Kaagh, Herlev IF
Fødselsdag: 18-07-1986
Position: Angreb
Mål i sæsonen: 15
Tidligere vindere i 2. Division Øst: Emil Dyre, Niels-Peter Kjølbye, Rasmus Festersen, Andreas Mortensen og Casper Henningsen

Årets Profil i 2. division Vest 2011 – Casper Johansen, FC Fyn
Fødselsdag: 28-07-1988
Position: Angreb
Mål i sæsonen: 13
Tidligere vindere i 2. Division Vest: Peter Rask Jensen, Danilo Arrieta, Lwasi Sahula, Jens D. Kristiansen og Ronnie Svenson.

Om kåringerne
For at bringe fokus på divisionerne under SAS-ligaen, og for at hylde og gøre opmærksom på de talenter, som befinder sig i de underliggende rækker, kårer Spillerforeningen hvert år Årets Profiler i 2. Division Øst og Vest. Det er spillerne selv, der vælger Årets Profil i deres respektive division.

Spillerforeningen har kåret årets profiler i de to 2. Divisioner siden 1989.

Få opdateringer fra os

Bliv opdateret på det seneste omkring Spillerforeningens aktiviteter og det danske fodbold miljø. Få nyheder og annonceringer af events direkte i din indbakke.