11. 12. 2013

Årets Profiler i 2. Division Øst og Vest er fundet

Vinderne af priserne Årets Profil 2013 i 2. Division Øst og Vest er netop blevet offentliggjort. Emil Nielsen fra FC Roskilde og Anders Hostrup fra Skive IK løber med de to priser.Spillerne i de to 2. Divisioner har netop kåret de bedste to spillere i Øst og Vest: Emil Nielsen fra FC Roskilde og Anders Hostrup fra Skive IK.

Kåringerne som Årets Profil i Divisionerne udmærker sig ved, at det er kollegerne i de enkelte divisioner, der udpeger vinderne.

Årets Profil i 2. Division Øst 2013 – Emil Nielsen
Fødselsdato: 8. november 1993
Klub: FC Roskilde
Mål i efterårssæsonen: 18 i 2. Division Øst
Tidligere klubber: Nordvest FC

Årets Profil i 2. Division Vest 2013 – Anders Hostrup

Fødselsdato: 13. april 1990
Klub: Skive IK
Mål i efterårssæsonen: 15 i 2. Division Vest
Tidligere klubber: Rødding, Ribe og SønderjyskE

Om kåringerne

For at bringe fokus på divisionerne under Superligaen og for at hylde og gøre opmærksom på de talenter, som befinder sig i de underliggende rækker, kårer Spillerforeningen hvert år Årets Profiler i 2. Division Øst og Vest. Det er 2. Divisions-spillerne selv, der vælger Årets Profiler.

Spillerforeningen har kåret Årets Profiler i 2. Division siden 1989 og vinderne tæller bl.a. Rasmus Festersen, Marc Olsen, Danilo Arrieta, og Peter Rask Jensen.

Foto © Anders Kjærbye / Fodboldbilleder.dkSpillerne i de to 2. Divisioner har netop kåret de bedste to spillere i Øst og Vest: Emil Nielsen fra FC Roskilde og Anders Hostrup fra Skive IK.

Årets Profil i 2. Division Øst 2013 – Emil Nielsen
Fødselsdato: 8. november 1993